خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی خبر داد:

جمع‌آوری بیش از 1.5 میلیارد ریال برای حمایت از زندانیان و رهایی آنان

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۹۹۶

مدیر عامل منطقه آزاد انزلی گفت: با کمک های خیرین مبلغ بیش از یک و نیم میلیارد ریال برای حمایت از زندانیان و رهایی تعدادی از آنان از بند زندان جمع آوری شد.

به گزارش ایلنا از بندر انزلی، مراسم جشن گلریزان به منظور کمک به زندانیان جرایم غیرعمد و حمایت از خانواده های زندانیان ، با حضور رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی، معاونین و مدیران این سازمان ، امام جمعه ،فرماندار و دادستان بندرانزلی و حمید کامران زاده مدیر نمایندگی ستاد دیه استان ،مسئولان قضایی استان، خیرین ،فعالان اقتصادی تجار و سرمایه گذاران منطقه همراه با هنرمندان و بازیگران مشهور کشور حامد کمیلی ، مهران احمدی، رضا اخلاقی ، داریوش یاری برگزار شد و در این برنامه هنرمندان صاحب‌نام کشور محمد اصفهانی و سیدمرتضی حسینی در مرکز نمایشگاه ها و همایش های بین المللی منطقه آزاد انزلی به اجرای برنامه پرداختند.

در این مراسم با کمک های خیرین ،حاضران مبلغ بیش از یک و نیم  میلیارد ریال برای حمایت از زندانیان و رهایی تعدادی از آنان از بند زندان جمع آوری شد.

در ادامه این مراسم با حضور رضا مسرور مدیر عامل سازمان و مدیران حاضر از کارمندان نمونه سازمان به دلیل تلاشهای انجام شده در مسیر تحقق اهداف سازمان و آتش نشانان فداکار منطقه  که در طول سال با تلاش و کوشش خود حوادث غیر مترقبه را کنترل و امها میکنند تجلیل به عمل آورد.

حسن ختام برنامه اجرای زنده استاد محمد اصفهانی در بین همه حاضران و اجرای قطعاتی ماندگار بود.

لازم بذکر است این مراسم گلریزان دومین جشن سازمان منطقه آزادانزلی در دو سال اخیر به منظور کمک به زندانیان جرایم غیر عمد بوده است.

 گفتنی است در حال حاضر 53 نفر زندانی در انزلی به دلیل جرایم غیرعمد ، پنج نفر تصادف منجر به فوت ، هشت نفر محکوم به پرداخت مهریه ، هفت نفر پرداخت نفقه، 31 نفر محکومیت چک و سفته و یک نفر هم به دلیل حوادث کارگاهی نیازمند کمک خیران برای رهایی از زندان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز