خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار املش صورت گرفت؛

بهره‌برداری از 8 طرح عمرانی، فرهنگی و صدور اسناد روستایی در شهرستان املش

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۰۸۹

فرماندار املش درجمع مردم روستای کرف محله گفت: سیاست های دولت روحانی کارشناسی، عقلانی، اعتدالی و منطبق با منویات مقام معظم رهبری است.

به گزارش ایلنا از املش، در آئین بهره‌برداری از طرح ها و پروژه های عمرانی شهرستان املش بمناسبت ایام ا... دهه مبارکه فجر شهرستان املش همزمان با سراسر کشور طرح‌ها، پروژه‌ها و برنامه های فرهنگی زیادی به بهره برداری رسید.

همزمان با سراسر کشور و استان ، طرح ها و پروژه هایی در این شهرستان به همت فرماندار و مسئولان به بهره برداری رسید.

 بمناسبت ایام ا... دهه مبارکه فجر فاز اول ساختمان جهاد کشاورزی ، افتتاح طرح عمرانی محوطه دانشگاه پیام نور واحد املش ، افتتاح 4 واحد مسکن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) ، بهره برداری از طرح لاینینگ بطول 300 متر و صدور اسناد روستایی در روستای کرف محله از توابع بخش مرکزی ، از جمله افتتاحیه های شهرستان املش بود.

 فرماندار املش در مراسم اهدای اسناد روستایی ضمن تبریک ایام ا... دهه مبارکه فجر به مردم و اهالی خونگرم روستای کرف محله، با دفاع از برجام گفت: برجام یکی از بزرگترین دستاوردهای دستگاه دیپلماسی نظام بود.

نماینده عالی دولت درشهرستان با اشاره به برخی مخالفت‌ها با برجام افزود: آنانکه می‌دانند و خود را به ندانستن می‌زنند ضمن مطالعه دقیق تر برجام کمی تفکر و تعمق نمایند.

محمودی با اشاره به عدم فروش نفت از سوی ایران در سال‌های تحریم گفت: یادمان نرفته است که نفت‌مان را به ثمن بخث هم نمی خریدند در حالی‌که برجام باعث شد اکنون حدود 3 میلیون بشکه نفت در روز  به جهان صادر کنیم !

محمودی تصریح کرد : وظیفه کارگزاران نظام تفهیم برجام برای مردم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز