خبرگزاری کار ایران

رضایت اعضای هیات برد کشور از عملکرد رو به رشد دانشکده داروسازی گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۱۱۸

اعضای هیات برد کشور ضمن بازدید از دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از عملکرد رو به رشد این دانشکده ابراز رضایت و امیدواری کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، اعضای هیات برد کشور ضمن بازدید از دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و بررسی فرایندها و فعالیت های مستقر در آن، از عملکرد رو به رشد این دانشکده ابراز رضایت و امیدواری کردند.

در این بازدید پروسه آموزش دانشجویان و نحوه استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی در رفع موارد قابل بهبود مورد توجه قرار گرفت.

در حاشیه این ارزیابی نشست مشترکی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد و طی آن ضمن تبیین برنامه راهبردی دانشگاه بر ارتقای تجهیزات آزمایشگاهی، فعال سازی مرکز رشد، توجه به موقعیت خاص گیلان در استان های شمالی، توسعه همکاری‌های بین بخشی، جذب اعضای هیات علمی توانمند، تخصیص بودجه اختصاصی در امر پژوهش، تقویت دانشجویان در امر صنعت، تولید محصول و ورود به بازار تاکید شد.

حاضرین در این نشست همگی بر این باور بودند که حرکت در مرزهای دانش و داشتن یک برنامه راهبردی بر اساس آینده پژوهی می تواند جایگاه  دانشگاه علوم پزشکی گیلان را تا سرحد دانشگاه های بنام کشور ارتقا بخشد. 

امروز سطح توقع جامعه نیز از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان  افزایش یافته  است.  امید آن که  این مجموعه دانشگاهی با تکیه بر برنامه ای علمی و با استفاده از همه ظرفیت های بالقوه و بالفعل گیلان بتواند با گذر از مرزهای دانش و تبدیل دانش به محصول قابل ارایه به بازار،  بستر مناسبی برای ارتقای دانشگاه و سلامت مردم در جامعه فراهم آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز