خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز گیلان خبر داد:

افزایش 48 درصدی گازرسانی به روستاهای شفت گیلان نسبت به 3 سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۸۲۹

مدیرعامل شرکت گاز گیلان گفت: در طی 3 سال گذشته درصد بهره مندی گاز روستایی شفت 43 درصد رشد داشته و با گازرسانی به 46 روستا درصد گازرسانی روستایی به 91 درصد رسیده است.

به گزارش ایلنا از رشت، در آیین افتتاح گارزسانی به 9 روستای شهرستان شف نجفی استاندار گیلان، ضمن تقدیر از خدمات ارزنده شرکت گاز به گیلانیان، دهه فجر را فرصتی برای گزارش ارائه خدمات دولت به مردم دانست.

وی با اشاره به مشکلات اجرایی گازرسانی به این روستاهای صعب العبور، همدلی و تلاش های صورت گرفته برای گازرسانی به این روستاها را بسیار زیبا توصیف کرد و آن را یک دستاورد مهم برشمرد.

 نجفی ادامه داد: ما باید همه در خدمت مردم باشیم ولی متاسفانه بعضی ها زیبایی های این خدمات را نمی بینند.

استاندار گیلان با اشاره به تاکیدات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری درخصوص وحدت و انعکاس عملکرد دولت ها به مردم، به همه توصیه کرد که فارغ از تفکرات جناحی خدمات ارزنده دولت را به  اطلاع مردم فهیم گیلان برسانند و زیبایی خدمت رسانی به مردم را ببینند.

جمشید ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با تبریک برخورداری 9 روستای شفت از نعمت گاز اظهار داشت: هم اکنون به تمامی روستاهای شهرستان شفت (بجز 13 روستای واقع در محدوده سد لاسک) گازرسانی شده است و لذا می توان شهرستان شفت را نیز در زمره شهرستان های سبز در گازرسانی قلمداد کرد.

وی  همچنین اظهار داشت: در طی 3 سال گذشته درصد بهره مندی گاز روستایی شفت 43 درصد رشد داشته  و با گازرسانی به 46 روستا درصد گازرسانی روستایی به 91 درصد رسیده است.

همچنین در این مراسم محمدرضا محسنی فرماندار شفت با تشکر از زحمات مدیرعامل شرکت گاز استان بابت خدمات ارزنده در حوزه گازرسانی به مردم شفت، نقش گاز را در توسعه اقتصاد این شهرستان حیاتی دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز