خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان خبر داد:

اجرایی‌شدن روکش 10 کیلومتر از راه روستایی"توسه سیاهمزگی"و "امامزاده ابراهیم"شفت

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۸۳۵

استاندارگیلان به روکش 10کیلومتر از راه روستایی"توسه سیاهمزگی" و "امامزاده ابراهیم" اشاره کرد و افزود: برای روکش آسفالت این روستاها اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریالی نیازمند است که به‌زودی اجرایی خواهد شد.

به گزارش ایلنا از رشت، استاندار گیلان در ایام الله مبارک دهه‌فجر طی بازدید از روستای امامزاده ابراهیم شفت در جمع مردم این منطقه ضمن گرامیداشت دهه‌فجر اظهار داشت: دهه فجر فرصتی مناسب برای کارگزاران دولت جهت تبیین عملکرد و  خدمات خود به مردم است.

محمدعلی نجفی فضای همدلی و همزبانی بین مدیران در شهرستان شفت را رضایت‌بخش ارزیابی کرد و گفت: اینکه امروز استان گیلان در بسیاری از حوزه ها در سطح کشور پیشتاز است مرهون همین فضای موجود در بین مدیران استانی و شهرستانی است.

وی به تشکیل معاونتی ویژه تحت عنوان معاونت روستایی ریاست جمهوری اشاره و تصریح کرد: از این طریق هرساله اعتباری جداگانه برای روستاها منظور میگردد.

وی افزود: از مدیران بحران استان می خواهم از محل مواد قانونی همچون ماده 10 و 12 ، اعتباری جهت رفع معضل آب و فاضلاب منطقه منظور کنند.

وی به روکش 10 کیلومتر از راه روستایی "توسه سیاهمزگی" و "امامزاده ابراهیم" اشاره کرد و افزود: برای روکش آسفالت این روستاها اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریالی نیازمند است که به‌زودی اجرایی خواهد شد.

مقام عالی سیاسی دولت در استان گفت: با کمک مجمع نمایندگان استان گیلان تلاش می کنیم بودجه سال 96 را پربار کنیم.

نجفی با تاکید بر اینکه زیرساخت‌ها در زمینه گردشگری باید فراهم شود گفت: شهرستان شفت در حوزه گردشگری سیاحتی و زیارتی و حوزه صنایع دستی، استعدادها و ظرفیت های فراوانی دارد که در صورت فراهم بودن این زیرساخت‌ها می‌تواند فرصت شغلی مطلوبی برای جوانان روستایی فراهم کرده و از پدیده مهاجرت از روستا به شهر جلوگیری کند.

نماینده عالی دولت گیلان با اشاره به پروژه جاده شفت به زنجان که از دغدغه‌های مردم این شهرستان است گفت: امیدواریم بتوانیم در جلساتی که با استاندار زنجان برگزار خواهیم کرد شفت را از بن بست خارج کنیم.

وی با بیان اینکه از یک سرمایه‌گذار برای اجرای طرح پارکینگ طبقاتی در امامزاده ابراهیم دعوت خواهم کرد، افزود: طراحی پروژه‌های‌مختلف تجاری-خدماتی-پارکینگی می‌تواند فرصت اشتغال دائمی برای جوانان منطقه ایجاد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز