خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار گیلان انجام شد؛

افتتاح چند طرح عمرانی در بندر انزلی

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۹۹۸

چند طرح عمرانی صبح امروز با حضور استاندار گیلان و فرماندار بندر انزلی در این شهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا از بندر انزلی، محمدعلی نجفی امروز در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی بندرانزلی در سالن همایش های اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اظهار کرد: حفظ وحدت از جمله مواردی است که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بسیار به آن اشاره و تاکید داشت.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم حفظ ارزش ها در عمل و درستی عملکرد مسئولان تصریح کرد: یکی از نگرانی هایم در جلسات مختلف استانی از جمله شورای گفتگو ، بخش خصوصی، توسعه صادرات، شورای برنامه ریزی توجه به توسعه اقتصادی و تجاری استان بویژه اقتصاد دریامحور است.

نجفی گفت : با توجه به وجود سهم کم و محدودیت توسعه زیرساختی بنادر در گذشته ، افتتاح پروژه های بنادر با اعتبار افزون بر 730 میلیارد ریال در سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی مایه مباهات است.

وی با اشاره به افتتاح 823 پروژه در سطح استان گیلان در دهه فجر امسال افزود: اعتبار صرف شده برای پروژه های استان، بدون در نظر گرفتن پروژه های بنادر گیلان، 34 هزار و 420 میلیارد ریال است که بخشی از آن در اواخر امسال و با حضور مدیران کشوری افتتاح می شود.

نجفی با اشاره به اجرایی شدن بخش اعظمی از پروژه های استان یادآور شد: حضور چشمگیر سرمایه گذاران بخش خصوصی در پروژه های امسال از ویژگی های شاخص این پروژه هاست. 

وی بندرانزلی را به عنوان یکی از شهرهای ویژه با پتانسیل های منحصر بفرد ذکر و تاکید کرد: رشد چهار برابری توسعه اماکن اقامتی استان و بخش های نمونه گردشگری و صنایع دستی در یک سال و نیم اخیر، بیانگر وجود زیر ساخت های لازم و مدیریت مطلوب در این بخش است.

نجفی با تاکید بر توسعه پرورش ماهی در قفس در راستای افزایش میزان اشتغال در گیلان افزود: علاوه بر اجرایی شدن پرورش ماهی در قفس و افزایش تولیدات آن تا مرز چند هزار تن در سال، منطقه آزاد انزلی و بنادر و دریانوردی نیز دو بخش مکمل هم هستند و با توجه به وجود دریای خزر و تالاب بین المللی انزلی به عنوان منابع آبی منحصر بفرد در این منطقه، باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز