خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان:

700 میلیارد ریال به سازمان مدیریت بحران گیلان اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۰۸۴

رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان از اختصاص بیش از 700 میلیارد ریال به سازمان مدیریت بحران استان جهت بازسازی تاسیسات زیربنایی و سایر بخش های خسارت دیده ناشی از برف خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، کیوان محمدی از اختصاص بیش از 700 میلیارد ریال تاکنون به سازمان مدیریت بحران استان جهت بازسازی تاسیسات زیربنایی و سایر بخش های خسارت دیده ناشی از برف و حوادث غیرمترقبه از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد و اظهار کرد:به استناد ابلاغیه های صادره از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور از ردیف ماده 12 قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور اعتبارات ویژه ای برای سازمان مدیریت بحران استان ابلاغ شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گیلان جمع اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران را 400 هزار میلیون ریال و اعتبارات هزینه‌ای را 303 هزار و 80 میلیون ریال دانست و گفت: ابلاغیه شماره 886559 تملک دارایی سرمایه‌ای 300 هزار میلیون ریال و هزینه‌ای 3 هزار و 60 میلیون ریال می باشد.

وی اضافه کرد: همچنین ابلاغیه 972058 تملک دارایی سرمایه‌ای 100 هزار میلیون ریال و هزینه‌ای 20 میلیون ریال و ابلاغیه 944410 هزینه‌ای 300 هزار میلیون ریال است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز