خبرگزاری کار ایران

شهردار کلانشهر رشت خبر داد:

تسطیح و آماده‌سازی محوطه مزار شهدا در اوایل سال آینده

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۴۲۰

شهردار رشت از تسطیح و آماده سازی محوطه مزار شهدا خبر داد و اظهار کرد: قرداد این مهم منعقد و عملیات مربوطه در ابتدای سال آینده آغاز می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، سیدمحمدعلی ثابت‌قدم در مراسم غباررویی از مزار گلزار شهدای این شهر که به مناسبت دهه با شکوه فجرانقلاب اسلامی برگزار شد از تسطیح و آماده‌سازی محوطه مزار شهدا خبر داد و اظهار کرد: قرداد این مهم منعقد و عملیات مربوطه نیز در ابتدای سال آینده آغاز می شود. 

وی شناساندن چهره شهدا به مردم را حق مسلم آنان دانست و گفت: موفقیت در این مسئله منوط به ساخت و توسعه المان شهدا در نقاط مختلف شهر است.

شهردار رشت افزود: بازشناسی شهدا در نقاط مختلف شهر از دیدگاه‌های مختلفی‌همچون‌تاریخی، فرهنگی و هنری در حال انجام است و لازم است که این روند همچنان ادامه داشته باشد. 

ثابت قدم همچنین با توجه به افزایش تعداد شهدا از جمله شهدای مدافع حرم و همچنین با اشاره به مقام شامخ خانواده های آنان ، با بیان اینکه توسعه فضای مزارشهدا مد نظر قراردارد تصریح کرد:

اراضی محوطه غربی گلزارشهدای رشت  برای شهدای جدید و خانواده های آنان در نظرگرفته شده است.

به گفته وی هزینه قطعه های درنظرگرفته شده برای خانواده شهدا براساس روال موجود ادامه خواهد داشت. 

در این مراسم " فاطمه شیرزاد"  سخنگوی شورای شهر ، « احمد سیاوش پور» رئیس کل دادگستری گیلان ، همچنین مدیرعامل سازمان آرامستان‌ها ،« امیر تورمیده» مدیر امور ایثارگران شهرداری رشت و فاطمه قدیمی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز