خبرگزاری کار ایران

معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی خبر داد:

آتش‌سوزی یک باب فروشگاه ابزار یراق در بلوار شهدای گمنام رشت

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۶۹۹

معاونت عملیات سازمان آتش نشانی از آتش سوزی یک باب فروشگاه ابزار یراق در بلوار شهدای گمنام رشت خبر داد.

 به گزارش ایلنا از رشت، آتش‌سوزی یک باب فروشگاه ابزار یراق اعم از رنگ، تینر و دیگر مشتقات نفتی ۳۶ آتش نشان بهمراه ۱۱ دستگاه خودروی اطفایی و نجات را به محل حادثه واقع در بلوار شهدای گمنام، روبروی رستوران قارون کشاند.

شهرام مومنی معاونت عملیات سازمان آتش نشانی که بهمراه ۴ افسر ارشد این سازمان در محل حادثه حضور داشت، گفت: این آتش سوزی به مرکز ستاد فرماندهی اطلاع داده شد. 

وی افزود: به محض رسیدن به محل آتش سوزی بواسطه وجود مواد قابل اشتعال و سریع الاشتعال همچون بشکه کاربیت، تینر، رنگ در داخل فروشگاه دود و شعله از داخل و سربندی چند باب مغازه بهم پیوسته مشاهده می شد.    

معاونت عملیات سازمان آتش نشانی از عملیات سریع آتش نشانان از ۴ ایستگاه مجاور محل حادثه در آن مکان خبر داد و افزود: یک باب مغازه کاملا طعمه آتش شد و بواسطه پشت بام های بهم پیوسته و بدون دیوار آتش بر سقف دو باب مغازه و مقداری از دامنه و سقف یک باب منزل مسکونی؛ دچار آتش سوزی و آسیب دیدگی شد.

وی علت آتش سوزی را نشت گاز از سیلندر ۱۱ کیلویی در مجاورت مواد قابل اشتعال و سریع الاشتعال خواند و ابراز داشت: در این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید و بواسطه گستردگی آتش؛ آتش‌نشانان در یک عملیات سریع توانستند از گسترش بیش از پیش آتش به دیگر اماکن تجاری همچون فروشگاه ایزوگام، انبار لوازم بهداشتی و ساختمانی که خود از مشتقات نفتی و سریع الاشتعال هستند پیشگیری کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز