خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستانه اشرفیه تاکید کرد:

لزوم بکارگیری امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری جهت برگزاری باشکوه انتخابات

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۰۰۳

فرماندار آستانه اشرفیه در خصوص لزوم بکارگیری تمامی امکانات نرم افزاری و سخت افزاری جهت هرچه باشکوه تر برگزار کردن انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در سطح شهرستان آستانه اشرفیه تآکید کرد.

به گزارش ایلنا از آستانه اشرفیه ، اولین جلسه ستاد انتخابات شهرستان در سالن جلسات فرمانداری آستانه اشرفیه به ریاست حیدری فرماندار این شهرستان تشکیل شد.

 رحیم حیدری، رئیس ستاد انتخابات شهرستان آستانه اشرفیه ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه ، مطالبی را در خصوص انتخابات پیش رو بیان داشت و لزوم همکاری و همدلی پرسنل همچون انتخابات گذشته را خواستار شد و بیان کرد ظبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب ، رای من را هیچکس ، حتی خانواده من از آن مطلع نیست و رای حق الناس است . بنابراین فصل الخطاب و الگوی ما رهبری معظم انقلاب هستند.

فرماندار آستانه اشرفیه در خصوص لزوم بکارگیری تمام امکانات نرم افزاری و سخت افزاری به جهت هرچه باشکوه تر برگزار کردن انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر در سطح شهرستان آستانه اشرفیه ، تآکید کردند.

 محمد حسن ذرعی دبیر انتخابات شهرستان آستانه اشرفیه به بیان گزیده ای از قوانین انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی پرداخت.

این جلسه هریک از کارکنان به بیان نظرات خود پرداختند و امادگی خود را جهت هرچه با شکوه تر برگزار شدن انتخابات پیش رو اعلام داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز