خبرگزاری کار ایران

در دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «سبز» برلین؛

فیلم «خواب آب» برنده فیلم‌ بلند داستانی شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۲۲۲

فیلم «خواب آب» ساخته فرهاد مهرانفر در دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «سبز» برلین یکی از پنج برنده فیلم‌های بلند داستانی شد.

به گزارش ایلنا از رشت، فیلم «خواب آب» ساخته فرهاد مهرانفر در دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «سبز» برلین که از ۲۳ تا ۲۹ ژانویه برابر با ۴ تا ۱۰ بهمن ماه در کشور آلمان برگزار شد، یکی از پنج برنده فیلم‌های بلند داستانی شد.

فیلم «خواب آب» با پخش کنندگی بنیاد سینمایی فارابی پیش از این در جشنواره‎هایی چون «بوسان» کره جنوبی و سائوپائولو برزیل نیز به نمایش درآمده‎‏است.

در خلاصه داستان فیلم «خواب آب» آمده است: با خراب شدن ماشین زمین شناس جوان در کویر، او که در حال شناسایی سفره های آب زیرزمینی است به آبادی متروکی می‌رسد و به راهنمایی پیرمردی که تنها ساکن آنجا است و از تخصص مرد جوان آگاه شده از دهانه یک چاه به عمق زمین می‌رود .

از دیگر عوامل این فیلم می‎توان به نادر معصومی مدیر فیلم‎برداری، سهیلا فرزاد طراح صحنه و لباس، علیرضا دریادل صدابردار، آرش قاسمی طراح صدا و صداگذار و شهرزاد پویا تدوین‎گر اشاره کرد.

حسین محجوب، افشین جعفری خواه، پیام فضلی، مریم نحوی و مهرنوش مقیمی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

«سرزمین رها» از آثار فرهاد مهرانفر این روزها در گروه هنر و تجربه در حال اکران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز