خبرگزاری کار ایران

مدیر شعب بانک کشاورزی گیلان خبر داد:

آمادگی شعب بانک کشاورزی گیلان برای بخشودگی سود و جریمه دیرکرد تسهیلات تا مبلغ یک میلیارد ریال

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۶۱۹

مدیر شعب بانک کشاورزی گیلان گفت: کلیه شعب بانک کشاورزی استان گیلان آمادگی خود را جهت بخشودگی سود و سود پس از سررسید و جریمه دیرکرد تسهیلات تا مبلغ یک میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، علیرضا طاهری مدیر شعب بانک کشاورزی استان گیلان با اعلام این مطلب افزود: در اجرای تبصره 35 بودجه سال 1395 و دستورالعمل ابلاغی بانک مرکزی ، مشتریانی که تا پایان سالجاری نسبت به تسویه نقدی اصل  بدهی خود اقدام کنند سود و جریمه دیرکرد آنان بخشوده خواهد شد.

بر اساس این گزارش ملاک اصلی محاسبه اصل بدهی ، آخرین قرارداد منعقده بین بانک و مشتری بوده و فقط یک پرونده تسهیلاتی مشمول استفاده از این قانون خواهد شد.

مدیر ستادی در بخش دیگری از سخنانش اعلام کرد: خسارت دیدگان ناشی از حوادث غیر مترقیه، بدهکارانی که از تسهیلات مسکن روستایی استفاده کرده اند و همچنین آن دسته از آسیب دیدگان حوادث غیر مترقبه که بدهی آنان استمهال شده است در الویت هستند و سایر بدهکاران بخش کشاورزی مشمول این قانون نیز در الویت های بعدی قرار دارند.

شایان ذکر است بدهکارانی که مشمول این قانون می شوند از امروز تا 28 اسفند ماه سالجاری فرصت دارند تا با مراجعه به شعب استان نسبت به تسویه بدهی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز