خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار رودسر برگزار شد؛

جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان رودسر

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۳۷۳

جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان رودسر با حضور معاونت دادگستری گیلان، فرماندار رودسر و مدیران دستگاه‌های مرتبط شهرستان رودسر برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رودسر، فرماندار رودسر،  رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان رودسر در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان رودسر گفت: بدون تردید یکی از مسائلی که اقتصاد یک کشور را تحت تاثیرقرار می دهد و باعث کند شدن و متوقف شدن روند رو به رشد اقتصاد می شود مسئله قاچاق کالا و ارز است.

فرماندار رودسر خاطرنشان کرد: در همه کشورها مبارزه با مسئله قاچاق کالا و ارز یک امر اجتناب ناپذیر است و در هر کشور برای مقابله با این پدیده سیاست هایی اتخاذ شده است.

وی به سیاست های اتخاذ شده در کشور اشاره کرد و افزود: سیاست های اتخاذ شده در کشور در راستای منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی مطرح گردیده است که بر اساس تعریف اقتصاد مقاومتی باید از امکانات و داشته های موجود کشور استفاده نماییم و این مهمترین راه مقابله با پدیده قاچاق کالا و ارز است.

رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان رودسر با اشاره به رشد اقتصادی موجود در کشور گفت: رئیس جمهور  در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی را تشکیل داده اند و به حمدا... روند خوبی را در اقتصاد مقاومتی طی می‌کنند و به پیش می برند.

فرماندار رودسر با بیان اینکه رویکرد خوبی که در رشد اقتصادی کشور در پیش گرفته ایم نباید تحت شعاع هیچ مسئله ای از جمله قاچاق کالا قرار گیرد افزود : با توجه به فناوری های نوین و ابزارهای پیشرفته به طور جد باید با این مسئله شوم مقابله شود و مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید از مسیر درست و اصولی و قانونی طی شود.

جانبازی تصریح کرد : اگر در مسئله مبارزه با قاچاق کالا و ارز از جزء به کل برسیم کار بسیار پسندیده و خوبی است که جای تقدیر و تشکر دارد.

فرماندار رودسر  با بیان اینکه بازرسی ها در سطح شهرستان باید بگونه ای باشد که نارضایتی در بین مردم ایجاد نشود افزود : باتوجه به در پیش بود سال نو و همچنین انتخابات اردیبهشت ماه سال ۹۶ باید طوری برنامه ریزی شود تا موجب نارضایتی مردم نشود گفتنی است در این جلسه معاونت دادگستری استان گیلان و همچنین رئیس پلیس آگاهی استان نیز به ایراد سخنرانی پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز