خبرگزاری کار ایران

فرماندار لاهیجان مطرح کرد:

مهمترین‌اصل در برگزاری‌انتخابات‌حضورگسترده مردم برای‌تعیین سرنوشت است

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۵۰۴

فرماندار لاهیجان گفت: اولین و مهمترین اصل در برگزاری انتخابات که بسیار برای ما مهم و حائز اهمیت است حضور گسترده مردم برای تعیین سرنوشت است.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، فرماندار  لاهیجان در جلسه تودیع و معارفه بخشدار مرکزی لاهیجان با بیان اینکه اخلاق را باید در سرلوحه کار خود قرار دهیم، اضافه کرد: نهادینه سازی فرهنگ اسلامی مطابق با ارزش اسلامی مهمترین بحث نظام اداری ما در نظام جمهوری اسلامی ایران است که به عنوان یکی از ارکان ساختار حکومتی در منشوری که توسط رهبر معظم انقلاب تکلیف شده، آمده است.

سید محمد احمدی به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت 96 اشاره کرد و یادآور شد: اولین و مهمترین اصل در برگزاری انتخابات که بسیار برای ما مهم و حائز اهمیت است حضور گسترده مردم برای تعیین سرنوشت است.

این مقام مسئول از نامه نگاری برخی از دهیاران با مقامات استانی و کشوری انتقاد کرد و گفت: در هیچ کجای قانون نیامده که دهیاران و شوراهای روستاها به صورت مستقیم با مقامات استانی و کشوری نامه نگاری کنند و این نامه نگاری ها باید با بخشداری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه اصل دوم در انتخابات اجرای قانون است افزود: از همه ظرفیت های قانونی و از تمام توان خود برای برگزاری یک انتخابات سالم استفاده خواهیم کرد.

احمدی با تقدیر و تشکر از زحمات «حجت حاجی پور» در طول زمان تصدی گری بخشداری مرکزی لاهیجان تصریح کرد: بخشدار قبلی از نیرو های خوش فکر ماست و همیشه با مردم بود و در میان مردم حضور داشت و مشکلات آنان را می شناخت و ما خواستار ادامه همکاری با ایشان بودیم و لذا در پست جدید برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی داریم و امیدوارم در کیاشهر مانند لاهیجان کارنامه درخشانی را داشته باشند.

وی ضمن تبریک به «سلامت وارسته» به عنوان بخشدار جدید مرکزی لاهیجان،اظهار کرد:انتظارم از بخشدار جدید این است که با مردم باشد و با دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها ارتباط سازنده ای در جهت توسعه روستاها برقرار کند.

فرماندار لاهیجان افزود:یکی از بحث های مطرح در روستاها بحث پروژه محوری است که مدتهاست فراموش شده و توصیه من به بخشدار جدید لاهیجان این است که باید برای روستاها پروژه تعریف شود تا شاهد بیش از پیش توسعه روستاها باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز