خبرگزاری کار ایران

فرماندار سیاهکل خبر داد:

گازرسانی به بیش از ۷۰۰۰ روستا در دولت تدبیر وامید

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۶۸۶

فرماندار سیاهکل گفت: انتخابات آبرو و حیثیت نظام است و ما به عنوان نماینده دولت تلاش می‌کنیم به تمامی تکالیف و وظایف‌مان جهت هر چه باشکوهتر برگزار شدن انتخابات عمل کنیم.

به گزارش ایلنا از سیاهکل، جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سیاهکل به ریاست اسلامی فرماندار و با حضور نماینده سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان در محل فرمانداری تشکیل شد.

فرماندار سیاهکل در این جلسه با بیان اینکه، بارش سنگین برف اخیر هر چند زحمات و مشکلاتی را برای مردم و دستگاهای مختلف از جمله دستگاه‌های خدمات رسان داشت، اما ما در بحث بارش برف از دید بحران نگاه نخواهیم کرد. بارش برف یک نعمت الهی و یک فرصت و یک موهبت است که باعث سطح ایستایی آب شده و حداقل خیال ما را در مشکل کم آبی فصل تابستان و کشاورزی تا حدی راحت کرد، اما یکی دیگر از مواهب برف این ست که برف های باقی مانده در کوه‌ها و جاده های این مسیر خود یک جاذبه گردشگری برای مسافران و گردشگرانی که در ایام تعطیلات نوروز و بهار به این دیار سفر می‌کنند خواهد بود.

فرماندار سیاهکل از پروژه بزرگ انتخابات 96 یاد کرد و گفت: انتخابات آبرو و حیثیت نظام است و ما به عنوان نماینده دولت تلاش می‌کنیم به تمامی تکالیف و وظایف‌مان جهت هرچه با شکوهتر برگزار شدن انتخابات عمل کنیم.

اسلامی گفت: یکی از دستاوردهای ارزشمند دولت تدبیر وامید ”در طی این ۳ سال و نیم این است که بالغ  بر ۷۰۰۰ روستا گازدار شد واین در صورتی است که در ۲۴ سال گذشته حدود چهارده هزار روستای گازدار داشتیم.

فرماندار سیاهکل عنوان کرد: برخی‌ها با گذاشتن مقوا«در پیش چشمان‌شان نمی خواهند دستاوردهای  برجام »را ببینند ، ما وارد تجارت هسته ای دنیا شدیم و آب سنگین می‌فروشیم و کیک زرد  خریداری می‌کنیم و تبدیل به اورانیوم ۳٫۵ درصد می کنیم و مجددا به فروش میرسانیم .دیگر دستاورد برجام طبق گفته وزیر بهداشت در خرید دستگاههای پیشرفته پزشکی حدود 40 درصد کاهش قیمت داشتیم و این برای ما یک افتخار است.

فرماندار سیاهکل در ارتباط با بحث اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی یک بحث جدیدی نیست، بلکه همیشه و بارها مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی تأکید داشته اند، همه دستگاه‌ها موظفند اقتصاد مقاومتی را به عنوان یک تکلیف شرعی و ملی میهنی بپزیرند و دقیقاً اجرا کنند چون نجات دهنده اقتصاد بیمار ما اقتصاد مقاومتی است، و به همه توصعه می کنم حداقل به عنوان یک شهروند از خود مان شروع کنیم و جنس های ایرانی بخریم.

اسلامی عنوان کرد: شهرداران سیاهکل و دیلمان نهایت تلاش خود را در زیبا سازی سیمای شهر بکار گیرند تا کسی که  وارد شهر می شود در دید اول از وی خاطره بد بجا نماند، شهرداری ها باید ایفای نش بهتری داشته باشند، تابلو های ورودی شهر را شسششو و اصلاح کنند و هر چه سریعتر در ترمیم راههای درون شهری که پس از بارش برف آسیب جدی دیده اند، قبل از عید اهتمام جدی ورزند و جهت رنگ آمیزی جداول وخصوصا رنگ آمیزی مناسب سرعت گیرها، نصب تابلو  و بنر متناسب با ایام نوروز در سه محور ورودی اصلی شهر و خصوصاً ترمیم و بازسازی سرویس های بهداشتی، اقدامات لازم صورت دهند، شهرداری ها چه خوب بود به شبکه های مویرگی شهر نیز توجه می کردند چون این شبکه ها حداقل 40 درصد ترافیک شهر را هدایت می کند.

فرماندار سیاهکل در بحث کنترل ترافیکی شهر در ایام نوروز از مدیران خواست تا خارج از قانون عمل نکنند و در ادامه اشاره داشت که البته این چنین نیست، و از پلیس راهور نیز می خواهم تا اهتمام بیشتری بخرج دهد و با استفاده از ماده 14 تبصره 1 قانون تخلفات راهنمایی، حتی مدیری که کوتاهی می کند اعمال قانون شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز