خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس دانشگاه آزاد گیلان انجام شد؛

انعقاد تفاهمنامه همکاری دانشگاه آزاد گیلان با دانشگاه دولتی ارمنستان

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۸۰۵

تفاهمنامه همکاری دو جانبه بین دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و دانشکده شرق شناسی دانشگاه دولتی روسی ارمنی اسلووانی ارمنستان منعقد شد.

به گزارش ایلنا از رشت، هیات سه نفره دانشگاه دولتی روسی _ارمنی اسلوونی ارمنستان به سرپرستی  گارنیک آساطوریان رئیس دانشکده شرق شناسی دانشگاه دولتی روسی_ ارمنی ایروان با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان دیدار کردند.
 
در این نشست که با همت گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد ، تفاهم نامه مقدماتی همکاری علمی بین این دو دانشگاه امضاء شد.
 
علیرضا امیرتیموری رئیس‌دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان از پیشنهاد همکاری هیأت ارمنی استقبال کرد و ضمن اعلام پذیرش دانشجویان کشور ارمنستان در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان اظهار امیدواری کرد تا دانشگاه روسی _ ارمنی اسلوونی نیز فرصت حضور استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را در آن دانشگاه فراهم کند.
 
در پایان این نشست تفاهم نامه مقدماتی به امضای طرفین رسید.
 
برگزاری همایش دو طرفه بین دانشگاه‌های فوق الذکر در آینده نزدیک در زمینه قوم‌شناسی، برگزاری کارگاه‌های علمی برای دانشجویان و پیگیری چاپ مجلات مشترک علمی – پژوهشی ، ایجاد دفتر کار برای طرفین در هر دانشگاه،اعزام اعضای هیأت علمی برای فرصت مطالعاتی، استفاده از امکانات تحقیقاتی–پژوهشی واحدهای دانشگاهی آزاد اسلامی استان گیلان، تبادل دانشجو در زمینه‌های مشترک در دو کشور، فراهم کردن زمینه های مختلف برای دانشجویان در رقابت‌های ورزشی، ایجاد کرسی‌های زبان و ادبیات در دانشگاه‌های دو کشور و حمایت های مالی در زمینه های ذکر شده منوط به توافق های دو طرف در چارچوب آئین نامه های دو دستگاه و مقررات رایج دو کشور از جمله مفاد این تفاهم نامه است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز