خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان مطرح کرد:

مهمترین تاثیر فضای سبز در شهرک‌ها و نواحی‌صنعتی، کارکردهای زیست محیطی آنها است

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۵۵۰

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: مهمترین تاثیر فضای سبز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، کارکردهای زیست محیطی آنها است.

به گزارش ایلنا از رشت، احمد علی شهیدی گفت : فضای سبز با خواص چند جانبه ای که دارد نقش فوق العاده ای در زندگی بشر دارد . تکامل حیات ، نظم ناشی از آن است و فضای سبز که جزئی از مجموعه حیات است ، طبعا از هر نظر برخوردار و در کنار تنوع و نظم ، قطعا زیبایی را به همراه خواهد داشت و همین طور در کنار زیبایی کمال را .

وی  بیان داشت: مهمترین اثرات فضای سبز در شهرکها و نواحی صنعتی ، کارکرد های زیست محیطی آنها است که ایجاد تعادل بخشی در شهرکها و نواحی صنعتی از یک سو و بالا بردن سطح زیبایی از سوی دیگر ، سبب افزایش کیفیت زیستی آنها شده و برای تداوم آن باید کلیه عوامل لازم به کار گرفته شوند .

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت : در همین راستا اقدامات متعددی در سطح شهرکها و نواحی صنعتی استان صورت گرفته که بخشی از آن عبارت است از ، اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب ، گاز رسانی در جهت کاهش آلودگی هوا ، تصفیه خانه های فاضلاب در حال بهره برداری و در دست احداث ، ایجاد سیستم مناسب جهت بهره برداری از تصفیه خانه ها با تهیه دستورالعمل های نموداری و راهبردی برای کادر تصفیه خانه ها و تفکیک تصفیه خانه های شهرک های صنعتی مختلف .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان بیان داشت: استفاده از سیستم آبیاری تحت فشار برای صرفه جویی در آبیاری فضای سبز در شهرکها و نواحی صنعتی و هرس نهالها در جهت ایجاد و توسعه فضای سبز در شهرک های صنعتی در نظر گرفته شده و اجرا می شود.

وی در پایان به این نکته اشاره داشت که ، شرکت شهرکهای صنعتی در سالهای 84 ، 87 ، 88 و 91 موفق به کسب عنوان واحد خدماتی سبز کشوری شده است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز