خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا مطرح کرد:

بانوان نقش مهمی در تبیین و باورمندی مشارکت در انتخابات دارند

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۹۵۹

فرماندار شهرستان بندر مرزی استارا گفت: بانوان نقش مهمی در تبیین و باورمندی مشارکت عمومی در انتخابات دارند.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در دومین همایش انتخابات ، بانوان و مشارکت حداکثری افزود: این بخش از جامعه به دلیل برخورداری از شبکه قوی اجتماعی و اثربخشی در آموزش عمومی می‌توانند در ایجاد و ترویج باورمندی جامعه در مشارکت‌های عمومی بویژه در امر انتخابات برای حضور مردم در تعیین سرنوشت خود بسیار اثربخش باشند.

فرماندار آستارا یادآور شد: تبیین نقش انتخابات در تحولات توسعه جامعه و همچنین تقویت بنیان های نظام از جمله مواردی است که نخبگان به عنوان مرجع مردم که بانوان هم از این جنس هستند ضرورتی است که باید به آن توجه کرد.
 
وی ادامه داد: همه ما وظیفه داریم رضایت عمومی جامعه را برای یک انتخابات مناسب و رقابتی فراهم کنیم تا نخبگان بتوانند در این فضا حضور پیدا کنند.
 
فرماندار شهرستان بندر مرزی استارا تاکید کرد: تلاش در راستای جلب مشارکت عمومی و افزایش این مشارکت در دستور کار مجریان انتخابات قرار دارد.
 
رنجکش افزود: هر میزان مشارکت عمومی در انتخابات افزایش یابد به همان میزان سهم حضور مردم در تعیین سرنوشت آنان بهتر و بیشتر خواهد بود.
 
وی برگزاری در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و همچنین دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را فرصتی مهم در سرنوشت آینده مدیریتی کشور عنوان کرد و افزود: همه باید تلاش کنیم از این فرصت برای حضور بهتر نخبگان جامعه و سهم آنان در مدیریت بهره مند شویم .
 
وی خواستار حضور همه اقشار با سلایق مختلف در این انتخابات برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام شد.

وی یادآور شد: خواست مقام معظم رهبری از ریاست جمهور هم انجام انتخاباتی سالم رقابتی و حضور حداکثری مردم است.
 
فرماندار شهرستان بندر مرزی استارا همچنین در بخش دیگری از سخنانش ضمن تقدیر از بانوان این شهرستان برای حضور در عرصه های مختلف اجتماعی با تاکید بر نقش آنان در آموزش‌های عمومی و نهادینه شدن فرهنگ زندگی ایرانی اسلامی از آنان خواست تا نقش اجتماعی پویاتری در این زمینه داشته باشند .
 
رنجکش افزود: معیار  دغدغه‌های ناشی از چالش‌های اجتماعی از طریق آموزش و تقویت کانون خانواده انجام می شود و مدیریت این کانون در دستان بانوان است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز