خبرگزاری کار ایران

سرپرست دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد گیلان:

واحدهای دانشگاهی بر اجرای بخشنامه‌ها و آئین نامه‌ها نظارت کنند

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۸۲۷

مهرداد گودرزوند چگینی گفت: واحدهای دانشگاهی باید نظارت لازم را بر اجرای بخشنامه ها و آئین نامه ها داشته و در سریع تر زمان به مکاتبات دبیرخانه هیات امنای استان پاسخ دهند.

به گزارش ایلنا از رشت، هشتمین جلسه شورای دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با حضور سرپرست دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و معاونین دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان به میزبانی واحد رشت برگزار شد.
مهرداد گودرزوند چگینی سرپرست دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ضمن تشکر از میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به نقش و جایگاه فرهنگی و دانشجویی به عنوان یکی از کارکردهای اصلی دانشگاه اشاره کرد و افزود: یکی از وظایف اصلی  این حوزه پرورش و تاثیرگذاری بر سایر بخش های دانشگاه به منظور تحویل فردی فرهیخته  و ارزشمند به جامعه است.
وی به تاثیر برگزاری اردوهای  راهیان نوردر نسل جوان اشاره کرد و اذعان داشت: حداقل خروجی این اردوها،  شناخت ابعاد شخصیتی شهدا و انتقال شرایط دوران جنگ تحمیلی به نسل آینده ساز خواهد بود.
وی با تاکید بر اجرای دقیق بخشنامه های دانشجویی فرهنگی خاطر نشان کرد: واحد های  دانشگاهی باید نظارت لازم را بر اجرای بخشنامه ها و آئین نامه ها داشته و در سریع تر زمان به مکاتبات دبیرخانه هیات امنای استان پاسخ دهند.
تیمور آمار معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت نیز در این جلسه با توجه به برگزاری نمایشگاههای دستآورد های دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کشور در تهران بیان داشت: معاونین واحد ها و مراکز آموزشی استان گیلان با توجه به ظرفیت ها و پنانسیل های بومی و منطقه ای استان گیلان نسبت به جمع آوری تولیدات دانشجویی - فرهنگی و  پر بار شدن هر چه بیشتردستآورد های استانی جهت نمایش در غرفه استان گیلان اقدام کنند.
رئیس شورای تخصصی دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با برشمردن عملکرد فرهنگی واحد های دانشگاهی استان گیلان تصریح کرد: تشکیل کانون ها و نشریات در واحد های دانشگاهی نشاندهنده عملکرد فرهنگی واحد های دانشگاهی است و باید در خصوص راه اندازی نشریات دانشجویی و تشکیل کانونهای دانشجویی فعال باشند.
در پایان هر یک از اعضای حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص مسائل مطرح شده ارائه دادند. 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز