خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست گیلان خبر داد:

آماده‌باش کامل پاسگاه‌های ساحلی محیط زیست گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۳۹۲

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان به منظور تامین امنیت رودخانه ها و جلوگیری از صید غیرمجاز آبزیان، به تمام پاسگاه های مناطق ساحلی اعلام آماده باش کامل کرد .

به گزارش ایلنا از رشت، ساسان اکبری پور فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان با اعلام این خبر افزود:همزمان با شروع فصل مهاجرت ماهیان به سمت رودخانه‌های مستعد گیلان مدیرکل استان با حضور شبانه در پارک ملی بوجاق و مصب رودخانه سفید رود ضمن بررسی وضعیت محیط بانان حاضر در پاسگاه سفید رود و مشکلات خدمتی خاص این منطقه تدابیر لازم جهت بهبود کیفیت خدمت در این پاسگاه پر اهمیت را در نظر گرفت .

اکبری پور گفت: با توجه به مشکلات موجود از لحاظ کمبود نیروی انسانی و حفاظتی در پارک ملی بوجاق همچنین مقرر شد تعداد نیروهای مستقر در پاسگاه افزایش یابد تا از هرگونه تخلف در حوزه رودخانه سفید رود تا پایان فصل تخم ریزی و مهاجرت ماهیان جلوگیری به عمل آید .

رودخانه سفید رود در حوزه پارک ملی به دلیل اینکه محل زادآوری انواع ماهیان استخوانی همچون ماهی سفید و همچنین زیستگاه ماهیان خاویاری است از مهمترین اکو سیستم‌های آبی منطقه به شمار می‌آید و حفاظت از آن در دستور کار سازمان حفاظت محیط زیست در گیلان قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز