خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد گیلان خبر داد:

برگزاری همایش«نقش نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی»

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۴۲۵

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد گیلان از برگزاری همایش استانی«نقش نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی» در حرم مطهر سید جلال الدین اشرف واقع در آستانه اشرفیه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، حسین ابراهیمیان گفت: همایش«نقش نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی»، ساعت ١٠ صبح فردا (یکشنبه ٢٢ اسفند ٩٥) در حرم مطهر سید جلال الدین اشرف واقع در آستانه اشرفیه برگزار می‌شود.

به گفته وی،حجت الاسلام والمسلمین محمد ساجدی، امام جمعه آستانه اشرفیه و فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در این همایش سخنرانی خواهند کرد.

ابراهیمیان با اشاره به تجلیل از خادمان نماز در عرصه فرهنگ و هنر گیلان در این همایش، تصریح کرد: نمایندگانی از حوزه‌های مختلف فرهنگ و هنر از جمله قرآنی، اذان، پژوهش، سینما، انتشارات، مطبوعات، شعر، خوشنویسی، طراحی و... که به سهم خود در گسترش فرهنگ نمازخوانی در استان نقش داشته اند، تقدیر خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اضافه کرد: همچنین به مناسبت رو تکریم مادران و همسران شهدا، مادر و همسر شهید مدافع حرم جمال رضی در حاشیه برگزاری این همایش تجلیل می‌شوند.

همایش «نقش نماز در کاهش آسیب های اجتماعی» به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و با همکاری هیات امنای حرم مطهر سید جلال الدین اشرف برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز