خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس:

تضمین های لازم از کارخانجات چای اخذ شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۸۴۴

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس ضمن تقدیر از حمایت‌های دولت تدبیر و امید و سازمان برنامه و بودجه در زمینه خرید تضمینی چای گفت: امیدواریم در قراردادهایی که سال آینده تنظیم می‌شود، تضمین‌های لازم از کارخانجات چای اخذ شود.

به گزارش ایلنا از رشت، ذبیح‌ نیکفر نماینده مردم شهرستان لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی  اظهار داشت: با وجود اقدامات مثبت انجام شده در سیاهکل، وسعت، صعب العبور بودن و بحث عبور و مرور در آن منطقه همچنان دارای مشکلاتی است. لذا خواستار آن هستیم جایگاه این منطقه نیز به طور ویژه در اعتبارات دیده شود .

وی ادامه داد: در زمینه تجهیز و تسطیح اراضی نیز مکاتباتی صورت گرفته و امیدواریم که اعتبارات این بخش تخصیص داده شود .

 نیکفر  با اشاره به  اینکه محور سراوان -سیاهکل – رشت می‌تواند معضل ترافیک در بخش کوچصفهان را کاهش دهد و دسترسی به شرق گیلان و غرب مازندران را تسهیل نماید افزود: ۹ میلیارد تومان برای تملک اراضی این محور نیاز است.

نیکفر ضمن تقدیر از حمایت‌های دولت تدبیر و امید و سازمان برنامه و بودجه در زمینه خرید تضمینی چای گفت: امیدواریم در قراردادهایی که سال آینده تنظیم می‌شود، تضمین‌های لازم از کارخانجات چای اخذ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز