خبرگزاری کار ایران

همزمان با ۲۲ اسفند صورت گرفت؛

پیام فرماندار صومعه سرا به مناسبت روز بزرگداشت شهدا

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۸۹۷

فرماندار صومعه سرا به مناسبت فرارسیدن 22 اسفند روز شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید پیامی صادر کرد.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا ، علی فتح اللهی فرماندار صومعه سرا بمناسبت فرارسیدن 22 اسفند روز شهدا و  سالروز تاسیس بنیاد شهید پیامی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

«تکریم شهیدان به آن است که این ملت هرگز در برابر سلطه گران مستکبر سرخم نکنند. یاد شهیدان باید همیشه در فضای جامعه زنده باشد»مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

بسم رب الشهدا والصدیقین
سلام بر شهدا و درود به روح بلند ورفیعشان که با از خود گذشتگی و جانفشانی در راه اسلام و میهمن ، نقشینه عظمت وشکوه ایران عزیزمان را با قلم سرخ خود نگاشتند.

به مصداق آیه شریفه «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ» آنانی که همیشه زنده اند و نزد پروردگارشان روزی داده می شوند.

افتخار به وجود چنین آزاد دلانی که هدایتگر جوامع بشری اند و بزرگداشت مقام رفیعشان باعث سرافرازی کشور و پایداری انقلاب اسلامی است.

اینجانب روز 22 اسفند که به نام روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده را گرامی داشته و امیدوارم که رضایت شهدای معظم و دعای خیر خانواده معزز آنان و همرزمان ایثارگرشان توشه آخرت مان شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز