خبرگزاری کار ایران

رئیس محیط زیست املش خبر داد:

پاکسازی زباله در حاشیه محور املش – شلمان

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۰۶۹

رئیس محیط زیست املش گفت: در راستای طرح استقبال از بهار ، بخشی از محور املش – شلمان از زباله پاکسازی شد.

به گزارش ایلنا از املش، درویشی رئیس اداره محیط زیست املش گفت: در آستانه فصل بهار ، رستاخیر طبیعت و جلوه آفرینش و در اجرای مصوبات کارگروه پسماند شهرستان املش و پاکسازی طبیعت از زباله و طرح استقبال از بهار با شعار "حفاظت از زمین، تنها سکونتگاه بشری و مهربانی و آشتی با طبیعت در موسم بهار " ، بخشی از محور املش – شلمان پاکسازی شد .

وی افزود: در آستانه فصل بهار و ورود مسافرین، گردشگران و مهمانان نوروزی به شهرستان املش، از شهرداران، بخشداران و دهیاران مناطق انتظار داریم که در ساماندهی زباله شهرها و روستاها اهتمام بیشتری داشته باشند و از ریختن زباله در حاشیه جاده ، معابر عمومی ، رودخانه ها و پیرامون پل ها و عرصه های طبیعی جلوگیری بعمل آورند تا شاهد شهر و روستایی پویا ، با نشاط و گردشگر پذیر بوده  و میزبان مهربان بهار طبیعت باشیم .

درویشی تصریح کرد: محیط زیست سالم و بدون زباله و طبیعت عاری از آلودگی زیبنده نام ، تاریخ کهن و تمدن شهرستان املش است. از یاد نبریم که استفاده از زمین و طبیعت ، امروز برای ما و فردا برای آیندگان است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز