خبرگزاری کار ایران

فرماندار لاهیجان خبر داد:

بیکاری ١٧ نفر از فرزندان شهید در شهرستان لاهیجان/ رای و انتخاب مردم هر چه باشد برای ما حجت است

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۱۴۵

فرماندار لاهیجان تعداد فرزندان شهید بیکار در شهرستان لاهیجان را ١٧ نفر اعلام کرد و افزود: همه تلاش ما این است که شغلی برای شان پیدا کنیم که در شان فرزند شهید باشد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، سید محمد احمدی در دیدار با فرزندان شاهد شاغل در دستگاه‌های دولتی که در فرمانداری لاهیجان برگزار شد، با بیان اینکه فرزندان شهدا یادگاران ارزشمندی هستند اظهار داشت: ما هر چقدر نگران مشکلات فرزندان شهدا باشیم باز هم نمی‌توانیم درد آنها را کاملا درک کنیم.

وی ضمن خوش آمد گویی و خیر مقدم به مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان و دیگر حاضرین در جلسه ابراز داشت: یکی از تاثیرگذار ترین مقوله هایی که ما در مقابل دیگر کشورها مدعی داشتن آن هستیم فرهنگ شهادت و ایثار است.

احمدی با اشاره به اینکه جز ایران همه کشورهایی که می گویند دارای فرهنگ ایثار هستند ادعایشان به انحراف کشیده شده است افزود: گره خوردن فرهنگ شهادت به عاشورا و ولایت باعث شده است نزدیک به 4 دهه علیرغم توطئه های دشمن، به عنوان کشوری قدرتمند و مدعی در دنیا شناخته شویم.

فرماندار لاهیجان با تاکید بر اینکه خانواده معظم شهدا هرگز هیچ گونه ادعایی ندارند بیان داشت: هر زمان که به دیدار خانواده شهیدی می روییم هرچه اصرار می کنیم و می‌گوییم چه چیزی نیاز دارند جوابی نمی شنویم و این نشان دهنده بزرگواری و مناعت طبع آنهاست.

وی با نقل خاطره ای از خانواده یک شهید در روستای ناش شهرستان رودبار اظهار داشت: وقتی به دیدار پدر و مادر شهید رفتم از آنها خواستم احتیاجات خود را بگویند تا برایشان مهیا سازم، جوابی نمی دانند و در نهایت با اصرار زیاد مادر شهید گفت: «یک کیسه آرد» متاسفانه پس از چند روز خبر رسید که مادر شهید قبل از پخت نان از دنیا رفته است.

وی تعداد فرزندان شهید بیکار در شهرستان لاهیجان را  ١٧ نفر اعلام کرد و افزود: همه تلاش ما این است که شغلی برایشان پیدا کنیم که در شان فرزند شهید باشد و از این عزیزان می خواهیم صبور باشند و به ما اعتماد کنند.

احمدی تصریح کرد: درست است که ادعا می کنیم کشور ما تمام تلاش خود را برای خدمت به خانواده شهدا مصروف داشته و تمام ظرفیت های خود را در قالب سازمان های متعدد به کار گرفته است اما حقیقتا بعضی از امور چون با ساختار اداری گره می خورد انجام کار را کند و سخت می کند.

فرماندار لاهیجان با تاکید بر این که کسی حق ندارد به فرزندان شهدا به دید ترحم بنگرد تصریح کرد: اگر قرار بر ترحم باشد این خانواده شهدا هستند که باید به ما با دید دلسوزی و ترحم نگاه کنند و اگر این دیدگاه را ندارند نشانه بزرگواری و منشی است که از پدران خود به ارث برده اند.

 احمدی  گفت:ما دو رویداد بزرگ انتخاباتی پیش رو داریم ، و مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها که خود راهی برای یاری رسانی و همراهی با راه  و گفتمان جمهوری اسلامی و  انقلاب است چون این حضور برای کشورمان مشروعیت ، اقتدار، امنیت و اعتماد به همراه خواهد داشت ، دقیقاً چهار واژه ای که شهدا برایمان به ارمغان آورده اند و خون پاکشان را تقدیم نظام کردند ،امروز استکبار  برای دقیقه و ثانیه دشمنی خود با ما برنامه دارد و هدف اولش مایوس کردن مردم و جدایی آنها از انقلاب است باید یکبار دیگر بیعت خود را با شهدا و امام و رهبری تکرار کنیم . هدف ما به دستور رهبر معظم و تاکید ریاست جمهور و دولت تدبیر و امید ایجاد فضایی برای مشارکت حداکثری مردم است و رای و انتخاب مردم هرچه باشد برای ما حجت است.

وی در ادامه  از همه عزیزان  درخواست کرد که در ایجاد شور مشارکتی و حضور حداکثری تلاش نمایند و اثرگذار باشند.

مقام عالی دولت در شهرستان لاهیجان ضمن قدردانی از "شمسی پور"رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لاهیجان به دلیل تلاش برای حل مشکلات خانواده های شهدا اظهار داشت: پذیرفتن مسئولیت برای ارائه خدمت صادقانه کار بسیار سختی است که هر مدیری قادر به انجام آن نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز