خبرگزاری کار ایران

در آستانه سال نو برگزار شد؛

نخستین رژه موتوری مشترک یگان حفاظت دستگاه های اجرایی گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۱۷۹

در آستانه نوروز نخستین رژه موتوری مشترک یگان حفاظت دستگاه های اجرایی عضو ستاد اجرایی خدمات سفر گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در این آیین رژه موتوری یگان حفاظت میراث فرهنگی، حفاظت محیط زیست، منابع طبیعی، انتظامی، مرزبانی، آتش نشانی و.. حضور داشتند.

رضا علیزاده مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری گیلان در حاشیه این مراسم با اشاره به نقش امنیت در توسعه گردشگری اظهار داشت: رابطه معناداری بین حفاظت و امنیت وجود دارد و می‌توان گفت در بسیاری از مواقع، حفاظت مقدم بر امنیت است.

این مسئول با بیان این‌که براساس منویات مقام معظم رهبری، گردشگری صنعت مهمی است و رونق گرفتن آن می‌تواند وابستگی کشور را به درآمد نفت در پی داشته باشد، بیان کرد: عوامل مختلفی در توسعه صنعت گردشگری تأثیرگذارند که امنیت از مهم‌ترین این عوامل محسوب می‌شود.

وی؛ حفاظت اطمینان‌بخش و امنیت پایدار را دغدغه ای مهم برشمرد و گفت: وظایف حفاظتی مأموران یگان حفاظت در حوزه جغرافیایی از مؤلفه‌های بسیار پیچیده‌ای است که از امنیت اجتماعی اثر می‌پذیرد.

علیزاده؛ اماکن، بناها، محوطه‌ها، سایت‌های تاریخی و اموال منقول و غیرمنقول میراث‌فرهنگی را بخش جدایی‌ناپذیر از دارایی های استان دانست و بیان کرد: صرف‌نظر از ارزشمندی این آثار، هویت تاریخی این آثار مسئولیت پذیری در حفظ این مواریث را مضاعف می‌ سازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز