خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا خواستار شد:

مشارکت همه گروه های سیاسی در پیشبرد اهداف توسعه آستارا

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۱۹۶

فرماندار آستارا خواستار مشارکت همه گروه های سیاسی شهرستان آستارا در پیشبرد اهداف توسعه این شهرستان شد و برگزاری نشست های مختلف با حضور صاحب نظران را یکی از محورهای برنامه خود در مدیریت آستارا عنوان کرد .

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در سومین همایش انتخابات، احزاب و گروه های سیاسی، مشارکت حداکثری افزود: تمام تلاش مجریان انتخابات در شهرستان آستارا معطوف به ایجاد فضای سالم برای انتخاباتی رقابتی خواهد بود.

فرماندار آستارا افزود: در ایجاد بسترسازی ها مشارکت حداکثری مردم در انتخابات احزاب و گروه های سیاسی نقش محوری دارند.

وی ادامه داد: همه آنها که دغدغه توسعه شهرستان آستارا را دارند باید در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا حضور یابند و این حضور می تواند هم در جایگاه کاندیدا باشد و هم در جایگاه رای دهنده.

رنجکش با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری در ایجاد بسترهای مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو اضافه کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات موجب تقویت نظام خواهد شد.

وی با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید اظهار داشت: خوشبختانه دولت در طول این مدت تلاش های خوبی داشته است که در گوشه و کنار کشور می توان این خدمات را لمس کرد.

فرماندار آستارا تاکید کرد:  روحانی با شناخت دقیق چالش ها و فرصت های کشور در سه سال گذشته و تعیین اولویت ها گام به گام به سمت حل مشکلات رفت که با به سرانجام رسیدن برجام شاهد بروز و نمایان شدن اثرات آن در داخل کشور هستیم.

رنجکش افزود: آنچه رییس جمهور در زمان انتخابات سال 92 وعده داده بود مرحله به مرحله، آن را اجرایی کرد اما تا رسیدن به تمامی برنامه ها نیازمند زمان و شکیبایی بیشتر هستیم که مردم عزیز هم با درک این مهم همراهی های خوبی داشته اند.

وی انضباط اقتصادی، ساماندهی فضای کسب و کار و ایجاد امید توجه به حوزه های اجتماعی و سیاسی در کنار کاهش تورم و تک نرخی کردن آن از بالای 40 درصد به کمتر از 10 درصد را نمونه ای بارز از موفقیت های دولت عنوان کرد.

وی ادامه داد: هرچند که بسیاری از مخالفان دولت در پی تخریب چهره رییس جمهور و خدمات کابینه هستند اما مردم واقعیت ها را با ارزیابی دقیق از نوع رویکردها و برنامه ها یی که می بینند بهتر تشخیص می دهند .

وی گفت: احزاب و گروه های سیاسی  و حامیان دولت نقش مهمی در انعکاس دست اوردهای دولت دارند و باید این دستاوردها را به خوبی برای مردم تبیین کنند و اگر می خواهیم که راه و منش اعتدال در مدیریت کشور حفظ شود باید هرکدام تریبونی برای این رویکرد و دولت باشیم.

وی تاکید کرد: گفتن از خدمات دولت، گفتن از خدمات نظام است زیرا دولت و نظام جدای از هم نیستند و این دولت نیز وابستگی و پیروی خود از نظام را پیش از همه نشان داده است و در میدان عمل حافظ کشور و نظام بوده است.

رنجکش  با اشاره به شکل گیری دولت ها در طول دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی یاداور شد: انچه امروز به عنوان دولت تدبیر و امید می شناسیم تجربه 10 دولت پیش از خود است که بابت سرگذشتش تمامی اتفاقات و برنامه ها مردم با شنیدن شعارهای روحانی به ایشان اعتماد کردند و گفتمان اعتدال گرایی را پذیرفتند.

وی گفت: با توجه به شعارهایی که در سال 92 از سوی کاندیداهای مختلف ارایه شد، مردم به شعار روحانی و کلید تدبیر وی اعتماد کردند و ایشان نیز مردم را امیدوار به یک آینده بهتر کردند در هر صورت دولت تدبیر و امید سرکار آمد و با همه مشکلاتی که در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی شاهدش بودیم خوشبختانه در طول 3 سال و اندی از عمر این دولت می گذرد اگرچه به دلیل کمبود زمان به همه آرزوها نرسیدیم ولی مسیر ثبات در کشور فراهم شد.

رنجکش در ادامه به شعار برد – برد آقای روحانی اشاره کرد و گفت: رفع مشکلاتی که در حوزه سیاست خارجی وجود داشت شعار برد – برد بود که روابط دیپلماتیک کشور را به جایگاه ثبات رساند و یکی از بهترین دستاورد های دولت احساس آرامش و امنیت در کشور است.

 وی افزود: یکی از نشانه های این احساس آرامش حضور طیف های مختلف و مشارکت جویی آنان در پیشبرد اهداف کشور است، این دولت اعتقاد دارد که با یک فکر نمی توان  به توسعه رسید و اگر مجموعه ای از افکار کنار هم قرار گیرند می توانند دیدگاههای مختلف ارائه و در راس سیاست گزاری ها می توان از آن دیدگاههای مختلف استفاده کرد.

فرماندار شهرستان بندر مرزی استارا تاکید کرد: مسیری که دولت محترم و تبع آن در ا ستان گیلان اتفاق افتاده همان مسیری است که راه را برای توسعه فراهم می کند ما هر چند که منکر عدم تحقق همه مطالبات نیستیم اما برای تحقق همه مطالبات شرایط و موقعیتها را باید در نظر بگیریم و برای تداوم این مسیر نیازمند حرکت جدیدتر با پشتوانه بیشتر مردم هستیم.

وی یادآور شد: انتخابات ریاست جمهوری انتخاباتی ملی است ماهم باید بعنوان مجریان قانون شرایط را برای انتخابات رقابتی و سالم فراهم کنیم و به مردم اطلاع رسانی شود که به برنامه ها رای دهند. ما برنامه محور بودن را در سالهای گذشته حس کردیم کاندیداهایی که با برنامه وارد میدان شوند می توانند موفق باشند.

وی خواستار مشارکت همه گروه های سیاسی شهرستان آستارا در پیشبرد اهداف توسعه این شهرستان شد و برگزاری نشست های مختلف با حضور صاحب نظران را یکی از محورهای برنامه خود در مدیریت این شهرستان عنوان کرد و از احزاب و گروه های سیاسی خواست تا برای رسیدن به توسعه این شهرستان برنامه ارائه و باتوجه به چالش ها و فرصت های موجود در این شهرستان در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی برنامه عملیاتی ارائه کنند.

وی نقد را حق طبیعی فعالان اجتماعی و سیاسی عنوان کرد و افزود: نقد منصفانه از هر تریبونی قابل پذیرش است اما نباید انصاف را فدای تمایلات شخصی و گروهی کرد زیرا در این میان مردم آسیب می بینند و باتوجه به اینکه فصل مشترک همه فعالان این حوزه ها و دولت خدمت رسانی به مردم است پس باید خط قرمز آسیب نرسیدن به مردم باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز