خبرگزاری کار ایران

شهردار لاهیجان خبر داد:

اجرای سیرک بین المللی راشن در لاهیجان در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۲۳۰

شهردار لاهیجان از اجرای سیرک بدون حیوانات «بین المللی راشن» در این شهر در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش ایلنا از  لاهیجان، سعید آگشته افزود: این برنامه با حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر در ایام نوروز در مجموعه تفریحی حاجی آباد در بلوار شهید انصاری برای شهروندان و مسافران اجرا می شود.
 
وی اضافه کرد: اجرای ژانگولر، بند بازی و شال هوایی در ارتفاع ۵ الی ۱۰ متری، عملیات آتش بازی، تقلید صدا،آکروبات، نمایش کمدی، بمبو کار، قرقره، حرکات تک چرخ، شلاق زنی، شعبده بازی، یوگا، رنجر، استند آپ کمدی و دعوت از هنرمندان معروف و محبوب کشور از بخش های مختلف این سیرک در لاهیجان است.
 
شهردار لاهیجان گفت: سیرک بین المللی راشن به مدیریت علی بیگی و تهیه کنندگی سیدآرمان حسینی از یکم تا ششم فروردین ۹۶ در لاهیجان اجرا می شود.
 
آگشته اضافه کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان با برگزاری جشنواره نوروزی امسال متفاوت ترین نوروز را با اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی برای شهروندان و مسافران عزیز تدارک دیده اند که این برنامه ها از صبح تا شب در نقاط مختلف شهر اجرا می شود.
 
وی اضافه کرد: با همکاری اتاق اصناف لاهیجان جشنواره تخفیف نوروزی هم در واحدهای صنفی مختلف شهر لاهیجان برگزار می شود و نمایشگاهی به وسعت شهر لاهیجان با تخفیف ویژه در خدمت شهروندان و مسافران عزیز خواهد بود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز