خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

بازدید میدانی فرماندار آستارا از مراکز خدمات سفر گردشگری در آستارا

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۳۹۸

فرماندار آستارا در بازدید از مراکز خدمات سفر گردشگری ضمن تاکید بر خدمات رسانی مطلوب به میهمانان، همراهی و همگرایی دستگاه های اجرایی مسئول در شهرستان را شرط این خدمات رسانی دانست.

به گزارش ایلنا از آستارا، در آستانه عید نوروز، یونس رنجکش فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا صبح امروز (پنج شنبه 26 اسفند) به همراه مدیران دستگاه های اجرایی ستاد خدمات سفر شهرستان از مراکز خدمات سفر به گردشگران بازدید به عمل آورد.

یونس رنجکش فرماندار آستارا ضمن تاکید بر خدمات رسانی مطلوب به میهمانان، همراهی و همگرایی دستگاه های اجرایی مسئول در شهرستان را شرط این خدمات رسانی دانست.

وی گفت: تمام تلاش ها باید از مسیر اطلاع رسانی درست در کنار خدمات رسانی مناسب به گردشگران باشد و دستگاه های خدمات رسان موظف به رعایت تکریم مراجعه کنندگان و جلب رضایتمندی عمومی هستند.

در بازدید فوق که شهردار آستارا، فرمانده نیروی انتظامی، روسای ادارات میراث فرهنگی، منابع طبیعی، آموزش و پرورش، هلال احمر و سایر ادارات مرتبط حضور داشتند، علاوه بر بررسی وضعیت آمادگی دستگاه های خدمات رسان به گردشگران، از مراکز نصب چادر، هلال احمر، مراکز اطلاع رسانی میراث فرهنگی، دفتر اسکان فرهنگیان، ایستگاه های پلیس، کمپ شهرداری بازدید به عمل آمد و دستورات لازم در این خصوص صادر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز