خبرگزاری کار ایران

در آستانه فرا رسیدن سال نو صورت گرفت؛

اعزام 84 نفر از کارکنان راه و شهرسازی گیلان به مناطق جنگی جنوب کشور

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۴۰۲

84 نفر از کارکنان و بسیجیان اداره کل راه و شهرسازی گیلان ، در قالب کاروان راهیان ‌نور به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، در این مراسم احمدپور مقدم فرمانده پایگاه بسیج اداره کل راه و شهرسازی گیلان با ابراز خرسندی ازاین حرکت فرهنگی گفت: این سفر معنوی در راستای ترویج و نشر فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس و یادآوری حماسه ها و ایثارگری های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس ، کاروان زیارتی راهیان نور به منطقه جنوب کشور با حضور کارکنان و بسیجیان صورت خواهد پذیرفت.

پورمقدم  یادآور شد: کاروان راهیان نور این اداره کل به مدت 4 روز از کلیه مناطق جنگی جنوب کشور در هشت سال دفاع مقدس بازدید و از نزدیک با رشادت ها و فداکاری های بزرگ مردان حماسه و ایثار آشنا خواهند شد.

سرهنگ احمدی رئیس سازمان بسیج کارمندان استان گیلان نیز با حضور در جمع کارمندان این اداره کل با تاکید بر حضور با بصیرت در اردوهای راهیان نور تصریح کرد: در اردوهای راهیان نور همکاران را با شهدا انس می‎دهیم تا از راه آنها دور نشوند زیرا شهدا جان گران بهای خود را برای حفظ نظام دادند.

لازم به ذکر است در مراسم بدرقه این کاروان ، سرهنگ حبیبی جانشین سپاه مرکزی ناحیه رشت، سرهنگ احمدی رئیس سازمان بسیج کارمندان استان گیلان و جمعی از مسئولان اداره کل راه و شهرسازی استان حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز