خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه یک رشت خبر داد:

خرید و نصب المان مرد شطرنج باز در پارک توحید رشت/ خرید و کاشت ۶۱۷ اصله درخت تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۵۳۰

شهردار منطقه یک رشت از خرید المان مرد شطرنج باز و نصب آن در پارک توحید خبرداد و افزود: برای طراحی و اجرا المانهای نوروزی در منطقه یک برنامه ریزی هایی شده، که پس ازساخت در۷ میادین نصب خواهد شد.

به گزارش ایلنا از رشت،محمد پورناصرانی در زمینه آماده سازی مناطق و نواحی محدوده تحت مدیریت خود برای استقبال از بهار ۹۶ اذعان داشت: این منطقه همچون سال های گذشته ضمن پاکسازی ورودی و خروجی شهر اقدام به کاشت گلهای زینتی همچون بنفشه، اطلسی، الیسوم، گازانیا، شب بو، سینره، بذر لاله عباسی و پیازهای دائمی در سطح میادین، بلوارها و پارکها نموده است.

شهردار منطقه یک رشت در خصوص واکاری درختان معابر شهری اذعان داشت: براساس الویت به تعداد ۳۸۸ اصله درخت در مسیر خیابان خوش خلقت، پیاده روی رشتیان،قلی پور، معلم، بوسار، اصفهان و پارک گلباغ نماز و فضای سبز پشت بازرسی غرس گردیده است.

محمد پور ناصرانی از خرید المان مرد شطرنج باز و نصب آن در پارک توحید خبرداد و افزود: برای طراحی، اجرا ونصب المانهای نوروزی در منطقه یک برنامه ریزی هایی شده و که پس ازساخت در روز ۲۸ اسفندماه در۷ میادین منطقه یک چون میدان سرگل، مادر، انصاری، ولیعصر، جهاد، ثقتی و توحید نصب خواهد شد.

شهردار منطقه یک بااشاره به تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه نقدی و غیر نقدی سال جاری تصریح کرد: برای لکه گیری، مرمت آسفالت، رنگ امیزی جداول و تعویض و هم سطح سازی درب منهول پیمانکاری برای استقبال از سال نو و پذیرش میهمانان نوروزی مشغول به کار و فعالیت می باشند.

حسن انساندوست معاون خدمات شهر منطقه یک نیز در راستای طرح استفبال از بهار و مسافرین نوروزی اذعان داشت: با توجه به اینکه بارش برف اخیر سبب تاخیر در آماده سازی شهر برای استقبال از نوروز شد، اما شهرداری منطقه یک با تمام توان و با کمک پیمانکاران در مسیرهای مختلف اقدام به لکه گیری ترمیم آسفالت و رنگ آمیزی جداول نموده است.

معاون خدمات شهر منطقه در خصوص امحای شعار سطح دیوارهای منطقه یک اذعان داشت: با توجه به آغاز فعالیت دیوار نگاری از ابتدای سال ۹۵ شهرداری منطقه یک نیز با توجه به مسائل روز همچون معضلات اجتماعی مانند فضای مجازی نقاشی های خوبی داشته است که. این کار در سال ۹۶ با تکیه بر زیرساخت های فرهنگی به صورت جدی تری ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص جمع آوری انسداد معابر گفت: شهرداری منطقه یک از تاریخ 9 لغایت 23 اسفند امسال یکصد و سیزده مورد رفع سد معبر داشته است.

انساندوست با اشاره به جمع آوری بنرها و استندهای غیر مجاز در سطح محدوده منطقه یک یادآور شد: تا امروز جداول محدوده منطقه یک به طول ۱۲ هزار و ۳۶۲ متر در جداول رفیوژهای میانی و میادین مسیرهای اصلی شهر شامل ولیعصر، انصاری، بوسار، قلی پور ، معلم و میادین انصاری، قلی پور و جهاد شستشو و رنگ آمیزی شده است .

وی در ادامه از خرید و کاشت ۶۱۷ اصله درخت تا پایان سال خبر داد و گفت: این درختان در مسیر پیاده رو انصاری، پیاده رو دیلمان ، پیاده روی گیلان و پیاده روی شمسی پور کاشته خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز