خبرگزاری کار ایران

فرماندار سیاهکل خبر داد:

رشد ۱۶ونیم درصدی مسافران نوروزی در سیاهکل

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۲۲۹

فرماندار سیاهکل با اعلام رشد ۱۶ونیم درصدی مسافران نوروزی در سیاهکل، گفت: امسال استقبال خوبی را از مسافران نوروزی در شهرستان زیبای سیاهکل شاهد بودیم.

به گزارش ایلنا از سیاهکل، رضا اسلامی فرماندار سیاهکل با اشاره به استقبال مسافران نوروزی از این شهرستان، اظهار کرد: امسال استقبال خوبی را از مسافران نوروزی در شهرستان زیبای سیاهکل شاهد بودیم.

وی با اعلام رشد ۱۶ونیم درصدی مسافران نوروزی در سیاهکل، گفت: مردم با نگاه زیست محیطی پا به سیاهکل گذاشتند و از مناطق دیدنی شهرستان استفاده کردند. قرآن‌کریم و روایات امامان معصوم(ع) بر اهمیت محیط زیست و حفظ آن تأکید دارد و ما هم باید در این راستا کوشاباشیم ، باید این منابع رابرای نسل های آینده حفظ کنیم.

فرماندار سیاهکل با بیان این مطلب که مسافرین در ایام تعطیلات نوروز کاشت نهال یابود در سیاهکل را انجام دهند، اضافه کرد: این فرهنگ سازی در توسعه محیط زیست باید انجام شود.

وی با تأکید براینکه با توجه به شرایط آب و هوا و ترافیک در محور های شهرستان و جاده ها مسافران نوروزی سرعت مطمنه را رعایت کنند تا از میزان حوادث جاده ای کمتر شود، گفت: سرعت مطمئنه کسری از سرعت مجاز تابلوهای راهنمای سرعت در جاده ها است با توجه به حجم مسافران و ترافیک ها در جاده ها و محور های شهری ، سرعت مطمنه بسیار اهمیت دارد و مسافران باید آن را رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز