خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا تاکید کرد:

ضرورت اجرای هرچه سریعتر پروژه مسکن مهر آستارا

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۱۹۹

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا بر ضرورت هرچه سریعتر تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی پروژه های مسکن مهر این شهرستان به مردم تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در بازدید میدانی از محل اجرای پروژه مسکن مهرآستارا و بررسی مراحل اجرایی این پروژه گفت: همه دستگاه های مسئول باید تلاش کنند تا این پروژه در اختیار مردم قرار گیرد.

وی ضمن انتقاد از روند اجرای روش های گذشته و مشکلات پیش آمده اظهار داشت: هر اتفاقی که در گذشته افتاده باشد باید از سوی دستگاه های نظارتی پیگیری شود اما این نباید مانع از تکمیل شدن این پروژه و تحویل به مردم شود.

وی اظهار داشت: برای رفع نگرانی های مردم و تعهداتی که سازمان های مربوطه دارند باید هرچه سریعتر با اولویت بندی فازهای قابل واگذاری اقدام لازم بعمل آید.

رنجکش تاکید کرد: اداره کل راه و شهرسازی و کار و امور اجتماعی و تعاون می بایست با همراهی همدیگر و مسئولیت پذیری بیشتر در ادامه اجرای پروژه نظارت و هدایت های لازم را داشته باشد و سایر دستگاه های خدمات رسان و مرتبط با آن هم وظایف خود را انجام دهند.

فرماندار آستارا یادآورشد: دولت علیرغم حجم بارمالی و تحمیلی بسیاری که برای مسکن مهر از گذشته بر دوش آن قرار گرفته را بخاطر مردم پیگیر اجرای آن است و اعتبارات را برای تکمیل آن اختصاص داده است.

وی ادامه داد: کوتاهی های شرکت های تعاونی، پیمانکاران و عدم اجرای تعهدات آنان را نباید به حساب دولت گذاشت و در این زمینه باتوجه به آمادگی دولت برای رفع مشکلات مردم دستگاه های مرتبط باید به صورت ضربتی این پروژه را که شامل 900متقاضی است به سرانجام برسانند.

وی افزود: مردم انتظار دارند تا مسئولان پیگیر مشکلات آنان باشند و این انتظار هم حق آنان است.

در این بازدید و جلسه تشکیل شده با حضور مسئولان مربوطه شهرستان مقرر شد تا با توجه به مشکلات شرکت های تعاونی مسکن مهر آستارا با ایجاد کارگروه تسویه و زیر نظر اداره کار و امور اجتماعی و تعاونی و با هماهنگی اداره کل راه و شهر سازی اقدامات لازم برای تکمیل و واگذاری این واحدها به صاحبان آنان بعمل آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز