خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان تاکید کرد:

ضرورت حضور مسئولانه دانش آموزان در عرصه انتخابات

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۲۵۷

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت : دانش آموزان بدون توجه به بعضی از زمزمه های ناامید کننده با هوشمندی و صلابت در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش ایلنا از رودسر ، مهدی حاجتی  در همایش دانش آموزان رای اولی شهرستان رودسر که در کانون شهید جعفریان برگزار شد با اشاره به اینکه 825 نفر از 8000 شهید گرانقدر استان گیلان در دوران دفاع مقدس از شهدای دانش آموز هستند ، تصریح کرد: دانش آموزان در آن برهه تاریخی برای حضور در عرصه جنگ تحمیلی احساس وظیفه کردند و در صحنه حاضر شدند و امروز وظیفه شما حضور در عرصه انتخابات برای دفاع از کشور و تعیین سرنوشت خود و کشورمان است.

وی همچنین با بیان اینکه مسئولین نظام اعم از دولت و مجلس عزم جدی برای بهبود وضعیت آموزشی و تربیت دانش آموزان دارند، افزود : نظام جمهوری اسلامی ایران اعتبار زیادی برای نوجوانان قائل است و حقوقی را برای آنان تعیین کرده از جمله که شرکت در انتخابات از مهم ترین این حقوق است و شما دانش آموزان باید بدون توجه به برخی زمزمه های ناامید کننده از حق قانونی خود برای انتخاب اصلح در انتخابات شرکت کند.

در این همایش جانبازی فرماندار شهرستان رودسر نیز حضور پرشور نوجوانان در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری را یک وظیفه نسبت به کشور و حق قانونی آنان دانست و ابراز امیدواری کرد همچون سالهای قبل  شاهد حضور چشمگیر آحاد مردم و اقشار مختلف در این انتخابات می باشیم.

دیدار با حجت الاسلام والمسلمین روحانی، امام جمعه رودسر از دیگر برنامه های  مدیرکل آموزش و پرورش در شهرستان رودسر بود. در این دیدار درباره مسائل آموزشی و پرورشی و ارتقای سطح کیفی آموزشی در این شهرستان تبادل نظر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز