خبرگزاری کار ایران

از سوی مدیر عامل برق منطقه‌ای گیلان؛

25 رابط روابط عمومی برق منطقه‌ای گیلان منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۷۴۲

مدیر عامل برق منطقه ای گیلان با صدور احکام جداگانه ای، 25 نفر از مدیران و کارشناسان معاونت‌ها و دفاتر مستقل را به عنوان رابطان روابط عمومی شرکت منصوب کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، عظیم بلبل آبادی مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان با صدور احکام جداگانه ای،  25 نفر از مدیران و کارشناسان معاونت‌ها و دفاتر مستقل(منابع انسانی، بهره برداری، مالی و پشتیبانی، برنامه‌ریزی و تحقیقات، طرح و توسعه و حراست و امورمحرمانه) را به عنوان رابطان روابط عمومی شرکت منصوب کردند.

گفتنی است که این احکام در راستای ارسال اخبار و عملکرد شرکت از سوی  رابطان روابط عمومی به دفتر روابط عمومی صورت گرفته است.
شایان ذکر  است که اعضای رابطان  روابط عمومی بر اساس ممیزی یکپارچه صنعت برق و با موافقت  بلبل  آبادی مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان تشکیل شد.

اعضای رابطان روابط عمومی توسط معاونت‌ها و دفاتر مستقل شرکت به دفتر روابط عمومی معرفی شدند و تاکنون دو دوره آموزشی‌شامل دوره‌های آموزشی‌اهمیت اطلاع رسانی در تحقق اهداف سازمانی و خبرنویسی و گزارش‌نویسی برای رابطان برگزار شده است تا پس از این دوره‌های آموزشی، اخبار، عملکرد و گزارش واحدهای مختلف شرکت توسط این اعضا تهیه و جمع آوری شود تا با ارسال آن به دفتر روابط عمومی از طریق مبادی ذیربط اطلاع رسانی لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز