خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان خبر داد:

اختصاص ٨٠٠ مترمربع فضای تامین اجتماعی گیلان به نمازخانه

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۲۴۷

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان از اختصاص ٨٠٠ متر مربع فضای تامین اجتماعی گیلان به نمازخانه خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در دیدار با اعضای شورای اقامه نماز اداره کل استان با تاکید بر جایگاه و اهمیت فریضه نماز و ضرورت اجرای مطلوب اقامه آن بصورت جماعت در فضای اداری، تلاش بمنظور ترویج و توسعه این فرهنگ را رسالتی عظیم جهت رونق بیش از پیش و اشاعه آن در بین کارکنان قلمداد کرد و با توجه به فرارسیدن دوره ارزیابی دستگاه‌ها وتکمیل کردن برگ‌های مربوطه، دقت نظر در ارسال گزارش‌ها و مستندسازی فعالیت‌ها را از ارکان اصلی برای تجلی بخشیدن به شأن و منزلت این فریضه دانست .

وی با اشاره به فعالیت ١٦ روحانی در عرصه اقامه نماز جماعت واحدهای تابعه استان، اختصاص ٨٠٠ مترمربع فضای اداری برای برپایی شایسته نمازجماعت را از شاخص‌های مهم مبنی براهمیت بخشیدن به این حوزه برشمرد .

مدیرکل استان در این نشست با بررسی بانک اطلاعاتی وضعیت نمازخانه های شعب ، بر ضرورت بازدید اعضاء از امکانات و لوازم نمازخانه ها تاکید و خواستار رفع نیازهای احتمالی شد .
 
شایان ذکراست در سال ٩٥ بیش از ٣٠٠ نفر ساعت فعالیت درحوزه نماز توسط اعضای  شورای اقامه نماز اداره کل تامین اجتماعی گیلان صورت گرفته است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز