خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد مسکن آستارا خبر داد:

آمادگی بنیاد مسکن آستارا در زمینه توسعه و ساخت مسکن روستایی

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۰۴۶

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آستارا از آمادگی این نهاد به منظور توسعه و ساخت مسکن روستایی خبر داد.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دیدار رئیس و کارکنان این بنیاد در آستارا افزود: ارائه الگوهای صحیح متناسب با  بافت های طبیعی و فرهنگ روستایی از اولویت هایی است که باید مورد توجه این بنیاد در شهرستان قرار گیرد .

وی ضمن تقدیر از تلاش های انجام گرفته در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اضافه کرد: ارائه الگوهای مناسب برای ساخت وسازها برای روستاها می تواند از تغییر بافت کالبدی روستا و شکل ظاهری آن جلو گیری کند.

وی گفت: یکی از جذابیت های روستا برای گردشگران محیط طبیعی و زندگی ساکنان آن است و باتوجه به اینکه آستارا دارای موقعیت خاص در پذیرش گردشگر و یک منطقه توریستی است باید تلاش کنیم تا بافت روستاها حفظ و زمینه حضور بیشتر گردشگری در منطقه فراهم شود .

رنجکش یادآور شد: توجه به ساخت مسکن برای محرومان و اجرای طرح های هادی در روستاها از جمله نقاط قوت بنیاد مسکن در این سال ها بوده است اما این آمادگی در شهرستان وجود دارد تا با همکاری این نهاد بتوانیم طرح های خاص پایلوتی در سطح منطقه در راستای حفظ بافت محیط روستا و بهره مندی درست از فضای روستاها به اجرا در آوریم.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آستارا نیز در این دیدار ضمن اشاره به عملکرد این نهاد در آستارا به اجرای طرح های هادی در آستارا پرداخت و یادآورشد: در دولت تدبیر و امید خدمات ارزنده ای در روستاها توسط بنیاد مسکن شده است.

بصیر افزود: بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های این بنیاد توسط دولت در زمینه بهسازی ، مقاومت سازی و اجرای طرح های هادی و ساخت مسکن برای محرومان در آستارا اختصاص یافته است که اقدامی بی نظیر بود. 

وی از آمادگی این نهاد در شهرستان در زمینه توسعه و ساخت مسکن روستایی خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز