خبرگزاری کار ایران

گودرزوند چگینی مطرح کرد:

رؤسای واحدهای دانشگاهی امین دانشگاه هستند

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۰۵۹

سرپرست دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تاکید کرد: رؤسای واحدهای دانشگاهی به عنوان امین دانشگاه هستند که بایستی از منابع دانشگاه به خوبی مراقبت کنند.

به گزارش ایلنا از بندر انزلی، پانزدهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و رؤسای واحدها و رؤسای شوراهای تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به میزبانی واحد بندر انزلی در این واحد دانشگاهی برگزار شد.
 
مهرداد گودرزوند چگینی سرپرست دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ضمن تشکر از میزبانی واحد بندر انزلی با اشاره به شعار سال، گفت: اقتصاد مقاومتی صرفا مختص شرکت ها و سازمان های دولتی نیست بلکه واحدهای دانشگاهی استان گیلان بر اساس سیاست های ریاست عالی دانشگاه و بخشنامه های صادره در بخشنامه های فرهنگی، دانشجویی، پژوهشی و اداری و مالی نسبت به فرهنگ سازی، بهینه سازی منابع و همچنین کاربردی کردن پژوهش ها هدف گذاری داشته باشند.
 
گودرزوند چگینی خاطرنشان کرد:  از جمله راهکارهایی که می تواند به استراتژی اقتصاد مقاومتی در دانشگاه پرداخت می توان به بالاترین کیفیت آموزشی، توجه به مؤلفه های فرهنگ، تاثیرگذاری بر نگرشهای دانشجو به منظور توجه به باورها و ارزش های دین باوری، عملیاتی کردن پژوهش ها و همچنین ارتباط با دستگاه ها و سازمان های دولتی به منظور استفاده از منابع پژوهشی آنها و تعامل مشاوره ای به سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی در جهت بهبود ارتقاء جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی است اشاره کرد.  
 
وی ضمن تقدیر از زحمات روسای واحد های دانشگاهی استان در سال گذشته، افزود: با توجه به رویکرد برنامه های سازمان مرکزی در خصوص عدم وابستگی به شهریه و راه اندازی شرکت های دانش بنیان و اقتصادی و با استفاده از رهنمود های مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال جدید، در واحد های دانشگاهی برنامه های سالجاری به گونه ای راهبری شود که در پایان سال بتوانند از عملکرد واحد ها با معیارهای اشاره شده دفاع کرد.
 
سرپرست دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تاکید کرد: رؤسای واحدهای دانشگاهی به عنوان امین دانشگاه هستند که بایستی از منابع دانشگاه به خوبی مراقبت کنند و صلاح و صرفه دانشگاه با رعایت ضوابط و مقررات مدنظر قرار گیرد تا در مسیر رشد و تعالی قرار گیرند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز