خبرگزاری کار ایران

امروز برگزار می شود؛

مراسم بزرگداشت داوود رشیدی با عنوان «یاد و یادگار» در رشت

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۰۹۷

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت گفت: مراسم بزرگداشت داوود رشیدی با عنوان «یاد و یادگار» بیست و ششم فروردین ماه در تالار گفتمان شهرداری رشت برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، علیرضا حسنی با اشاره به سابقه رشت در هنر تئاتر و نیز ارادت مردم این شهر به هنرمندان اظهار داشت: مراسم یاد بود زنده یاد داوود رشیدی هنرمند سرشناس و برجسته سینما تلویزیون و تئاتر در شهر رشت برگزار می شود.

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت با بیان اینکه این مراسم با عنوان «یاد و یادگار» و با حضور لیلی رشیدی دختر این هنرمند و نیز احترام برومند همسر داود رشیدی برگزار می شود گفت: زمان برگزاری مراسم شنبه بیست و ششم فروردین ماه در تالار گفتمان شهرداری رشت ساعت۱۳:۳۰ خواهد بود.

علیرضا حسنی با بیان اینکه هنرمند هر گز نمی میرد و همواره در یادها ماندگار است اظهار داشت: زنده یاد داوود رشیدی با بیش از ۵۰ سال سابقه در عرصه هنر و با بازی در نقش های متنوع برای هر ایرانی یاد آور خاطرات شیرین و به یاد ماندنی است؛ رشیدی هنرمندی است که تصویرش در ذهن و جان هم وطنانش به گونه ای نقش بسته است که مانا و جاودان است.

علیرضا حسنی با اشاره به اینکه داوود رشیدی به‌خاطر فعالیت‌هایش نشان درجه یک فرهنگ و هنر را دریافت کرده بود تصریح کرد: آثار به جا مانده از داوود رشیدی راهگشای نسل جدید و هنرجویانی است که تشنه فراگیری و آموختن هستند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت نقش و جایگاه هنر در پویایی و تعالی جامعه را مورد تاکید قرار داد و افزود: هنر کلید درک و فهم زندگی است.

وی ارج نهادن به مقام هنرمندان را از وظایف مسئولان دانست گفت: هنرمندان سرمایه های ملی و فرهنگی کشور هستند.

وی با بیان اینکه در مراسم بزرگداشت زنده یاد « داوود رشیدی »سید محمد علی ثابت قدم شهردار رشت و اعضای شورای اسلامی شهر رشت حضور خواهند داشت افزود: از تمامی هنرمندان عزیز شهر رشت دعوت می شود که در این مراسم حضور بهم رسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز