خبرگزاری کار ایران

توسط آتش نشانان شهر باران صورت گرفت؛

آموزش ایمنی و آتش نشانی به بیش از ۶۹ هزار شهروند رشتی در سال ۹۵

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۳۸۰

مدیر آموزش و پیشگیری سازمان آتش نشانی رشت گفت: آموزش ایمنی و آتش نشانی به ۶۹هزار و ۵۵۲ تن شهروند رشتی در سال ۹۵ توسط آتش نشانان شهر باران صورت گرفت.

 به گزارش ایلنا از رشت،حبیب موحدی مدیر آموزش و پیشگیری سازمان آتش نشانی رشت با بیان اینکه آموزش ایمنی و آتش نشانی با هدف پیشگیری از بروز حوادث و سوانح، آشنایی بیشتر کودکان، دانش آموزان، دانشگاهیان، کارکنان سازمان ها، آتش نشانان شهرهای تابعه و..... با وظایف  آتش نشانان و سازمان آتش نشانی انجام می پذیرد، افزود: وظیفه یک آتش نشان علاوه بر اطفای آتش، فعالیت های دیگری را نیز شامل می شود از جمله؛ رهاسازی و نجات افراد محبوس شده در آسانسور، صید جانوران موذی که باعث رعب و وحشت شهروندان می شود، نجات افراد در تصادفات جاده ای و همچنین نجات مصدومین در زمان بروز زلزله، ریزش آوار که بخش اعظم این اطلاع رسانی می بایست بواسطه تلاش های مستمر کارکنان و آتش نشانان شهر باران در زمینه آموزش های مرتبط به سمع کودکان، نوجوانان و تمامی شهروندان برسد.

  مدیر آموزش و پیشگیری سازمان آتش نشانی افزود: این واحد علاوه بر آموزش کودکان و نونهالان در جهت نهادینه سازی فرهنگ ایمنی و آتش نشانی، نسبت به برگزاری کلاس های آموزشی در سطح دبیرستان ها،مدارس استثنایی، ادارات، محلات، دانشجویان، آتش نشانان شهرهای تابعه می پردازد که در مجموع در سال ۹۵ بالغ بر ۶۹ هزار و ۵۵۲ تن آموزش های تخصصی، نیمه تخصصی و ادواری را فراگرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز