خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا تاکید کرد:

ضرورت فرهنگ‌سازی برای معرفی کالاهای تولیدی آستارا

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۶۳۹

فرماندار آستارا گفت: فرهنگ‌سازی برای معرفی کالاهای تولیدی شهرستان آستارا، یک ضرورت انکارناپذیر در راستای اشتغال‌زایی و رونق بخشی در ایجاد فضای کسب و کار است.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در بازدید از کارگاه‌های تولیدی شهرک صنعتی آستارا ضمن بررسی مشکلات، موانع و ظرفیت‌های این شهرک یادآور شد: به رغم مشکلات مختلف در زمینه تولیدات اقتصادی در این شهرک ظرفیت های خوبی در آن وجود دارد که نقش مهمی در تحولات اقتصادی و رونق بخشی به این بخش خواهد داشت.

فرماندار آستارا گفت: در این شهرستان به ویژه در شهرک صتعتی آستارا کارگاه های تولیدی مختلفی وجود دارد که محصولات آن نیازمند برند سازی و معرفی بیشتر در بازار هستند.

وی ادامه داد: برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال یکی از ضرورت ها، بازاریابی مناسب و معرفی توانمندی های موجود به بازار مصرف و تغییر ذائقه های مصرفی مردم از کالای خارجی به سمت محصولات تولید داخل است.

به گفته وی کیفیت تولیدات داخلی به ویژه بخشی از آنان که در شهرستان مرزی آستارا در زمینه پوشاک می باشد به حدی است که قابل رقابت با کالای خارجی بوده و حتی گاهی با برچسب برندهای خارجی عرضه می شود که اگر در این زمینه تبلیغات مناسب و فرهنگ سازی خوب انجام شود و مردم بهتر با کالا و برند ایرانی اشنا شوند و بدانند که کالاهای مصرفی آنان تولید داخلی است از این تولیدات استقبال خواهند کرد.

رنجکش افزود:  باید تلاش کنیم تا با برندسازی‌های مناسب با آموزش‌های لازم در این زمینه به تولیدکنندگان شود و زمینه های حضور بیشتر کالاهای تولیدی در آستارا را به مردم معرفی و بازار مناسب برای عرضه آنان و خرید توسط مشتریان فراهم آوریم.

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در این بازدید با حضور در شهرک صنعتی و دیدار و گفتگو با مسئولان و صاحبان کارگاه های صنعتی ضمن تاکید بر حمایت از تولیدکنندگان خواستار همکاری بانکهای عامل و همچنین دستگاه های اجرایی در حمایت از کارگاه های تولیدی این شهرستان و سرمایه گذاران شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز