خبرگزاری کار ایران

خلیلی پیر در بازدید از مرکز ۱۲۲ آبفای گیلان:

اعتماد مردم سرمایه اجتماعی شرکت‌ آب و فاضلاب است

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۵۲۱

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت مهندسی آبفای کشور در بازدید از مرکز 122 آبفای گیلان گفت: اعتماد مردم سرمایه اجتماعی شرکت آب و فاضلاب است.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیر دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مهندسی آب  و فاضلاب کشور از مرکز ارتباطات مردمی (122) این شرکت بازدید و با مدیرعامل آن ملاقات کرد.

 سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی (122) بصورت 24 ساعته اظهار داشت: دریافت تماس حوادث از کل استان بصورت تجمیعی و ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین از اهداف مهم این شرکت در سه ماهه اول سال 96 است.

وی افزود: تجهیز سخت افزاری و نرم افزاری واحد 122 جهت رفع حوادث در کوتاهترین زمان ممکن و همچنین ارائه خدمات غیرحضوری در بستر این سامانه از برنامه های پیش رو است تا خدمات شرکت به مردم در کل استان با کیفیت مطلوبتر ارائه شود.

مدیرعامل آبفای‌گیلان دریافت تماس‌ها در ستاد شرکت، اطلاع‌داشتن از وضعیت استان بصورت  Online و تحلیل و بررسی نیازهای مردم برای تصمیم گیریهای کلان شرکت در راستای رفع نیازهای مشترکین را از مزایای راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی (122) برشمرد.

 خلیلی پیر مدیر دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مهندسی آبفای کشور ضمن تقدیر از مدیریت شرکت جهت راه اندازی سیستم مدرن مرکز ارتباطات مردمی 122 تصریح کرد: از اهم اهداف راه اندازی مرکز 122 علاوه بر دریافت تماس حوادث بصورت تجمیعی از کل استان، پاسخگویی و رفع حادثه در کوتاهترین زمان ممکن، ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین می باشد.

وی با تأکید بر اینکه ارائه خدماتی اینچنین به منظورکاهش مراجعات حضوری انجام می گردد افزود: در این راستا باید خدمات و ظرفیت تماس های دریافتی در شرکت ها افزایش یابد که اعتمادمردم نیز با مشاهده خدمات غیرحضوری به مجموعه شرکت های آب و فاضلاب افزایش خواهد یافت که در این صورت سرمایه های اجتماعی آبفا افزایش خواهد یافت.

بنابراین برای دستیابی به چنین هدفی باید هر حادثه در کوتاهترین زمان ممکن رفع گردد و مردم اعتماد داشته باشند که با اعلام حوادث از طریق سامانه 122 تلفات آب به حداقل ممکن می رسد.

وی همچنین ضمن تشکر ازروابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان کارکنان شرکت را بهترین مبلغان برای صرفه جویی در مصرف آب دانست و خاطرنشان کرد: تجربه گذشته مهندس ناطقی باعث شد بتواند بعنوان رییس مرکز 122 ، در این مدت کوتاه با دقت بیشترعملکردی راشاهد باشیم که در آن راه اندازی یک مرکز جامع ارتباط مردمی بصورت مدرن جهت خدمات رسانی و دریافت تماس ها از کل استان میسر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز