خبرگزاری کار ایران

فرماندار تالش مطرح کرد:

صیانت از رای مردم، مهمترین کار ستاد اجرایی انتخابات/ شهرستان تالش آماده برگزاری انتخابات 96

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۴۰۷

فرماندار تالش صیانت از رای مردم را مهمترین کار ستاد اجرایی انتخابات شهرستان تالش دانست.

به گزارش ایلنا از تالش، فرماندار شهرستان تالش بیان کرد: برای برگزاری داوزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای شهر وروستا 341 شعبه اخذ رای در این شهرستان پیش بینی شده است که نسبت به انتخابات قبل 20 شعبه افزایش یافته است .

سید عیسی مهدوی افزود: از این تعداد شعبه اخذ آرا 120 شعبه شهری و 221 شعبه روستایی می باشد.

فرماندار تالش صیانت از رای مردم را مهمترین کار ستاد اجرایی انتخابات این شهرستان دانست و افزود: در برگزاری داوزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراها حدود 2000 نفر عوامل اجرایی – نظارتی – انتظامی و بازرسی همکاری می کنند تا این دوره از انتخابات به نحو احسن برگزار شود .

فرماندار تالش با بیان اینکه اولین همایش رای اولی ها در این شهرستان برگزار شد گفت: بیش از 1000 نفر رای اولی در این شهرستان برای اولین بار در این دوره از انتخابات پای صندوق های رای خواهند آمد .

فرماندار تالش در خصوص تمهید مقدمات حضور مردم در مناطق سخت گذر و صعب العبور در پای صندوق آرا گفت: برای این مناطق 7 شعبه سیار پیش بینی شده است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز