خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت خبر داد:

بهره‌برداری مرکز تست مخازن تحت فشار خودروهای دوگانه سوز در رشت

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۸۶۸

فرماندار شفت گفت: طرح صنعتی مرکز تست مخازن تحت فشار خودروهای دوگانه سوز با اعتبار 1.5 میلیارد تومان به بهره برداری رسید که برای 12 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می کند.

به گزارش ایلنا از شفت، محمدرضا محسنی فرماندار شفت، حجت الاسلام افتخاری نماینده مردم فومن و شفت و الیاس حضرتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در این مراسم حضور داشتند.

فرماندار شفت در این مراسم با اشاره به اینکه بهره برداری از این طرح صنعتی را در فصل بهار و سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال به فال نیک می‌گیریم، افزود: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به تولید و حمایت از بخش خصوصی دارد.

وی با بیان اینکه در طول این 4 سال 24 هزار واحد صنعتی نیمه تعطیل و تعطیل با پرداخت تسهیلات مورد حمایت دولت قرار گرفته اند افزود : ایجاد آرامش اقتصادی در کشور یکی از خدمات دولت تدبیر و امید است.

محسنی با اشاره به اینکه تورم 41 درصدی اکنون به تورم تک رقمی تبدیل شده است، افزود: تراز منفی اقتصادی جای خود را به رشد مثبت اقتصادی داده است.

وی با بیان اینکه پس از برجام حقوق هسته‌ای ملت ایران مورد پذیرش جهانی قرار گرفت، افزود: آرامش سیاسی ، اجتماعی و امنیت داخلی یکی دیگر از خدمات دولت است که در سایه همدلی و همزبانی محقق شد.
شایان ذکر است در پایان ، این طرح صنعتی با اعتبار 1.5 میلیارد تومان به بهره برداری رسید که برای 12 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز