خبرگزاری کار ایران

مهدی حاجتی خواستار شد؛

نگرش تحولی مدیران به اداره مدارس با تاکید بر تدبیر ورزی و شناخت مخاطبان

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۰۷۵

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، با تاکید بر تدبیر ورزی، خلاقیت و شناخت مخاطبان، خواستار نواندیشی مدیران در اداره مدارس شد.

به گزارش ایلنا از بندر انزلی، کارگاه علمی- آموزشی برنامه تدبیر با حضور مدیران مدارس مجری و کارشناسان مناطق سی و چهارگانه استان گیلان در مجتمع آموزشی و تفریحی دهکده ساحلی بندر انزلی  برگزار شد.

مهدی حاجتی مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان در این مراسم با تاکید بر مدیریت همراه با مسئولیت، از مدیران در خواست کرد: تا با تقویت و تعامل سازنده با عوامل دخیل در امر تعلیم و تربیت به تقویت و اصلاح فرآیندهای مدیریت درجهت تحقق اهداف تعیین شده آموزش و پرورش در نظام جمهوری اسلامی بپردازند.

وی با اشاره به لزوم تربیت مدیران خلاق اظهار امیدواری کرد تا با تدبیر و چاره‌اندیشی مدیران باهوش، دلسوز، صادق و دارای قدرت تعامل، با دانش و  آگاهی تخصصی زمینه های اداره مدارس را با روش های نو و تدبیر ورزی بر اساس اهداف سند تحول فراهم آورند. 

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از مدیران خواست تجارب و راه حل های خود را در این زمینه در اختیار همدیگر و مسئولان ستادی قرار دهند تا از این طریق شاهد پیشبرد اهداف اجرای برنامه تدبیر در آموزش و پرورش بخصوص دوره ابتدایی باشیم.

محمدی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گیلان  هم در این کارگاه علمی برنامه تدبیر را مدخلی برای کیفیت بخشی به فعالیت‌های مدیران با محور قرار دادن فرآیندهای مهم مدیریتی در جهت ارتقاء عملکرد مدیریت مدارس ابتدایی دانست.

وی تاکید کرد: برنامه محوری - تمرکز زدایی و جلب مشارکت های گروهی و تقویت ارزیابی مستمر برنامه ها  از اهداف این برنامه است.

معاون آموزش ابتدایی افزود: استان گیلان از استانهای موفق در اجرای برنامه تدبیر است و در حال حاضر تعداد 600 مدرسه مجری این برنامه هستند.

محمدی اظهار امیدواری کرد: تا این برنامه باعث تقویت تفکر برنامه محوری و حاکم کردن دیدگاه علمی ، تخصصی و مهارتی در مدارس استان شود.

 مشک بید حقیقی از اساتید دانشگاه‌های استان درباره تنظیم روابط انسانی در خانه و خانواده و ارتباط آن با فرایند آموزش یادگیری درمدرسه به ایراد سخنرانی پرداخت .

همچنین دو تن از مدیران برتر برنامه تدبیر با بیان تجارب موفق خود به تجزیه وتحلیل وضع موجود و نحوه رسیدن به وضعیت مطلوب آموزشگاهی مطالبی را ارائه کردند .

این مراسم با حضور بیش از 400 مدیر مجری برنامه تدبیر در مجتمع آموزشی - رفاهی دهکده ساحلی بندر انزلی برگزار و از 14 مدیر و 33 کارشناس  مجری این برنامه تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز