خبرگزاری کار ایران

فرماندار صومعه سرا خبر داد:

فعالیت ۲۱۲ شعبه اخذ رأی در حوزه شهری و روستایی صومعه سرا

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۷۹۱

فرماندار صومعه سرا به تدارک ۲۱۲ شعبه اخذ رأی در حوزه شهری و روستایی در شهرستان صومعه سرا اشاره و خاطرنشان کرد: از این تعداد ۳۷ شعبه در حوزه شهری و ۱۷۵ شعبه در حوزه روستایی قرار دارند.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، علی فتح اللهی با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز در ۲۹ اردیبهشت ماه، اظهارکرد: از آغاز ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا یک هزار و ۹ نفر در کل شهرستان ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه این تعداد به تفکیک در حوزه شهری ۸۸ و در حوزه روستایی نیز ۹۲۰ نفر است، افزود: در میان افراد ثبت نام کرده ۹۷۴ نفر آقایان و ۳۴ نفر نیز از بانوان هستند.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به پایان بررسی صلاحیت ها توسط هیأت های اجرایی در شهرستان ها، گفت: بعد از اتمام بررسی و دریافت مدارک از مراکز چهارگانه از کل ثبت نام شدگان انتخابات شوراهای شهر و روستا شهرستان صومعه سرا در حوزه شهری چهار نفر و در حوزه روستایی نیز ۳۲ نفر رد صلاحیت شده اند.

وی به تدارک ۲۱۲ شعبه اخذ رأی در حوزه شهری و روستایی در شهرستان صومعه سرا اشاره و خاطرنشان کرد: از این تعداد ۳۷ شعبه در حوزه شهری و ۱۷۵ شعبه در حوزه روستایی قرار دارند.

فتح اللهی همچنین با اشاره به فعالیت حدود سه هزار نفر عوامل اجرایی در انتخابات آتی شهرستان، تأکید کرد: کاندیداهای شورای شهر و روستا تنها می توانند در زمان معین شده برای تبلیغات اقدام به انجام فعالیت های انتخاباتی کرده و برای برپایی هرگونه تجمع و جلسه در امکان عمومی نیازمند دریافت مجوز هستند.

وی به گسترش فضای مجازی و کانال های انتخاباتی توسط نامزدها انتخابات نیز اشاره کرد و یادآور شد: کانال های تلگرامی و فضای مجازی نیز به منزله ستاد انتخاباتی نامزدها تلقی شده که برای راه اندازی آن باید مجوز کسب شود.

به گفته این مسئول استفاده از فضای مجازی به عنوان راهکاری برای تبلیغات انتخاباتی در این دوره از انتخابات کشور برای اولین بار تجربه شده و نیازمند ساز و کار قانونمندتر است.

وی در ادامه با اشاره به آمادگی کامل شهرستان صومعه سرا برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و با حضور حداکثری مردم، گفت: براساس جدول زمانبندی، مسئولان برگزاری انتخابات در سطح شهرستان تلاش کرده اند تا بستر و امکانات لازم برای برگزاری مطلوب انتخابات را فراهم کنند.

فرماندار صومعه سرا ادامه داد: شعب اخذ رأی چه در حوزه شهری و چه روستایی در شهرستان مشخص و بازدیدهای لازم برای بررسی امکانات و رفع مشکلات نیز به صورت مستمر انجام شده است.

وی به تأکیدات مقام معظم رهبری درباره جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: مسئولان برگزاری انتخابات در تلاش هستند تا بسترهای مناسب برای این حضور را فراهم کنند زیرا برگزاری انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری مردم می تواند بازتاب های فراوان در حوزه های مختلف در سطح جهانی به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز