خبرگزاری کار ایران

در دیدار مدیرکل فنی و حرفه ای گیلان با رضا مسرور توافق شد؛

برگزاری دوره‌های آموزشی و مسابقات تخصصی سلول‌های خورشیدی در منطقه آزاد انزلی

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۷۴۹

مدیر عامل منطقه آزاد انزلی حمایت های سازمان از راه اندازی فاز نخست کارگاه تخصصی برگزاری دوره‌های آموزشی سولار یا سلول‌های خورشیدی در شهرک صنعتی این منطقه در ماه آینده را در راستای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی در منطقه آزاد انزلی اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از بندر انزلی،  رحیم عطایی پور مدیرکل فنی و حرفه ای استان گیلان به همراه هیات همراه با رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی دیدار و در راستای توسعه همکاری های مشترک و برگزاری دوره های آموزشی مهارت آموزی  به گفت و گو و تبادل نظر پرداختند.

رییس هیات مدیره سازمان در این نشست  با اشاره به  فعالیت گسترده شرکت های دانش بنیان و صنایع های تک در این منطقه، حمایت های سازمان از راه اندازی فاز نخست کارگاه تخصصی برگزاری دوره های آموزشی سولار یا سلول های خورشیدی در شهرک صنعتی این منطقه در ماه آینده را در راستای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی در منطقه آزاد انزلی اعلام کرد.

مسرور با اشاره به حمایت های سازمان منطقه آزاد انزلی از فعالیت های آموزشی و مهارت آموزی در منطقه تصریح کرد: اشتغالزایی بدون مهارت آموزی  میسر نیست و معتقدیم از آموزش فناوری های نو و انتقال تکنولوژی که کارایی های لازم را دارند باید حمایت شود چرا که در رشد بهره وری نیروی انسانی منطقه موثر هستند و در این راستا با راه اندازی مرکز آموزش و مونتاژ پرینترهای سه بعدی در مرکز ارتقاء مهارت منطقه با همکاری مشترک دو سازمان موافق  هستیم.

مدیرکل فنی و حرفه ای گیلان نیز در این نشست ضمن تشکر از  فعالیت های آموزشی و حمایتی سازمان منطقه آزادانزلی در راستای توسعه اشتغال پایدار و حمایت از جوانان گزارشی از دوره های مشترک آموزشی برگزار شده در منطقه ارائه کرد و گفت : 73 دوره مهارت آموزی  با حضور 1054 مهارت آموز در سال 95 در قالب شش کارگاه آموزشی  با همکاری مشترک  دو سازمان در مرکز ارتقائ مهارت شهرک صنعتی منطقه آزاد انزلی برگزار شده است و تعدادی از  افراد آموزش دیده با بهره مندی از تسهیلات خود اشتغالی صندوق کارآفرینی امید وارد بازار کار شده اند.

رحیم عطایی پور به ظرفیت های منطقه آزاد انزلی برای میزبانی از  دوره های آموزشی کشوری  اشاره و حفظ محیط زیست گیلان با بهره گیری از انرژی های نو و سبز  امکان پذیر دانست و افزود: در نظر داریم در تابستان امسال مسابقات تخصصی سلول‌های خورشیدی کشوری را با حمایت سازمان و به میزبانی منطقه آزاد انزلی برگزار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز