خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا خواستار شد:

رعایت اخلاق و اجرای قانون در تبلیغات انتخاباتی

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۰۷۵

فرماندار آستارا با تاکید بر اجرای قانون در انتخابات پیش رو از کاندیداها خواست تا رعایت اخلاق و اجرای قانون را در تبلیغات انتخاباتی درنظر بگیرند.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش افزود: تمام تلاش مجریان و ناظران انتخابات بر این است تا به دور از سلایق حزبی و گروهی و پرهیز از برخوردهای سلیقه ای شرایط را براساس قانون انتخابات برای حضور پرشور مردم و مشارکت حداکثری آنان فراهم کنند.

وی ادامه داد: همانگونه که ما خود را مقید به رعایت قانون می‌دانیم و بر آن نیز تاکید داریم از کاندیداها هم انتظار داریم تا همراهی های لازم را در این مسیر با مجریان و ناظران انتخابات داشته باشند.

فرماندار آستارا افزود: انتخابات فرصت گرانبهایی است برای تعیین سرنوشت مردم بدست خود آنان و خوشبختانه با دو انتخاباتی که در سطح ریاست‌جمهوری و شوراهای‌اسلامی شهر و روستا داریم مدیران سطح ملی و محلی بواسطه انتخاب مردم تعیین می شوند.

وی گفت: مردم خود بهترین نظاره گر بر رفتار ها و عملکرد ما هستند و آنان با در نظر گرفتن برنامه های داوطلبان و آینده کشور به کاندیداها رای خواهند داد.

رنجکش تاکید کرد: مقام معظم رهبری و دولت با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آن را یک مطالبه ملی می‌دانند و همه از مجریان، ناظران و کاندیدها باید با درنظر گرفتن منافع ملی درصدد فراهم‌آوری این مشارکت باشند.

در این همایش حجه الاسلام حافظ نیا امام جمعه شهرستان نیز به رعایت اخلاق در تبلیغات انتخابات تاکید کرد و همه را برای فراهم کردن حضور با شکوه مردم فراخوان کرد.

ولی داداشی نماینده مردم آستارا نیز پرهیز از تخریب در تبلیغات را مورد تاکید قرار داد و از کاندیداها خواست تا رعایت اخلاق و قانون را داشته باشند.

دادستان، فرماندهی انتظامی، رئیس اداره اطلاعات و رئیس هیات بازرسی انتخابات نیز در این همایش هرکدام بر ضرورت رعایت قانون و توجه به منافع ملی و منطقه‌ای خواستار رفتارهای صحیح کاندیداها در انتخابات شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز