خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خبر داد:

استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات جهت مستندسازی املاک آموزش و پرورش گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۲۷۲

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: با توجه به تعامل خوبی که میان آموزش و پرورش و اداره کل ثبت اسناد و املاک وجود دارد، باید از تمام ظرفیت ها و امکانات در جهت مستند سازی املاک آموزش و پرورش گیلان اقدام کرد.

به گزارش ایلنا از بندر انزلی، مهدی‌حاجتی در گردهمایی کارشناسان حقوقی آموزش و پرورش استان که در مجتمع دهکده ساحلی فرهنگیان انزلی برگزار شد، با اعلام این خبر گفت: کارشناسان حقوقی عهده‌دار مسئولیت های مهمی هستند و اشراف کارشناسان خبره به مباحث حقوقی می تواند بسیاری از منافع آموزش و پرورش را تأمین کند.

وی افزود: با توجه به تعامل خوبی که  میان آموزش و پرورش و اداره کل ثبت اسناد و املاک وجود دارد، باید از تمام ظرفیت ها و امکانات در جهت مستند سازی املاک آموزش و پرورش گیلان اقدام کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: کارشناسان حقوقی می‌توانند با کسب اطلاعات نوین و همچنین دفاع منطقی از منافع آموزش و پرورش سبب اعتلای آموزش و پرورش شوند.

حاجتی حیطه بخش حقوقی را وسیع خواند و افزود: دفاع از حقوق پرسنل اداری، فرهنگیان، مشاوره حقوقی مدیران و آشنا ساختن دانش‌آموزان نسبت به حقوق شهروندی خود بخشی از مسئولیت‌های مهم دایره حقوقی است.

دربندی معاون دفتر حقوقی وزارت آموزش و پرورش هم در این گردهمایی گفت: حمایت قضایی و مستندسازی املاک آموزش و پرورش از مهم ترین وظایف بخش حقوقی است و در این راستا 65 وظیفه از سوی معاونت حقوقی ریاست جمهوری به دفتر حقوقی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اهمیت مستند سازی املاک آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: در سطح کشور 95 هزار ملک متعلق به آموزش و پرورش است و از این میزان، 45 هزار ملک دارای سند مالکیت هستند.

دربندی حمایت و مشاوره قضایی نسبت به همکاران فرهنگی را از دیگر کارکردهای بخش حقوقی آموزش و پرورش دانست و افزود: با مشاوره حقوقی و حمایت های قضایی توانسته ایم در جهت استیفای حقوق شهروندی فرهنگیان گام های بلندی برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز