خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

برخی با وعده‌های پوپولیستی دنبال فریب مردم هستند/ ۶۵ درصد مسکن‌مهر در دولت تدبیر و امید ساخته شد

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۲۲۶

استاندار گیلان گفت: برخی با وعده‌های پوپولیستی هنوز دنبال فرافکنی و فریب مردم هستند و می‌خواهند به ملت صدقه بدهند.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی در نشست شورای آموزش و پرورش استان گیلان که در محل سالن اجتماعات استانداری گیلان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، قرار گرفتن در آستانه فرا رسیدن میلاد با سعادت امام زمان (عج) و گرامیداشت هفته معلم؛ به بیان بخشی از صفات بارز معلم پرداخت و گفت: اهمیت این جایگاه بر کسی پوشیده نیست؛ همه این جایگاه را می‌شناسیم و از فضایل، کرامات و جایگاه ویژه آن سخن به زبان می‌آوریم.

وی ادامه داد: پیامبران، امامان و همه کسانی که داعیه رهبری و هدایت امت اسلامی را داشتند، از بزرگی و دانش این قشر صحبت به بیان آورده‌اند و خود نیز معلم بودند.

نجفی با بیان اینکه ارزش و جایگاه معلم در اسلام بسیار زیبا بیان شده است و همواره بر ترسیم جایگاه واقعی معلم تأکید داشتیم، خاطر نشان کرد: آنچه ضرورت دارد حفظ این جایگاه از طریق رفتار و افکار صحیح و منطقی است.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان گیلان لباس معلمی را افتخاری برای خود در دوران خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و با بیان اینکه هر کشور و هر جامعه‌ای برای تحقق اهداف و موفقیت در امور مختلف نیاز مبرم به سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش و پرورش دارد و باید بدانیم سرمایه‌گذاری در این حوزه هرگز هزینه به شمار نمی‌آید؛ بلکه اساس تحولات و پیشرفت ها به آموزش و پرورش بر می‌گردد.

استاندار گیلان در این راستا شورای آموزش و پرورش را مصداق بارز تحقق سیاست تمرکززدایی و توسعه مشارکت در نظام تعلیم و تربیت کشور قلمداد کرد و گفت: با بهره‌گیری از خرد جمعی و استفاده از ظرفیت‌های علمی، بومی و منطقه‌ای با پشتوانه قوانین فرادستی می‌توانیم در راستای سیاست‌های حمایتی دولت تدبیر و امید عملکرد کیفی مدارس را ارتقاء دهیم.

وی با بیان اینکه در بحث ارتقاء سطح سوادآموزی در کشور و استان درست عمل شد، خاطر نشان کرد: این مسیر کماکان برای رسیدن به جایگاه اصلی و واقعی طی می شود.

نجفی افزود : برخی با وعده‌های پوپولیستی هنوز به دنبال فرافکنی و فریب مردم هستند و می‌خواهند به ملت صدقه بدهند.

وی عملکرد دولت در ۳سال و نیم اخیر را روشن، مثبت و قابل دفاع ارزیابی کرد و افزود: این عملکرد مثبت در مقایسه با گذشته کاملاً مشهود و ملموس است.

وی افزود : دولت یازدهم در بخش های مختلف در کشور بسیار تلاش کرد بنابراین عملکرد دولت نباید زیر سئوال برود.

استاندار گیلان با بیان این که دروغ ، اتهام زدن و قول های غیرعملی شایسته نیست، تصریح کرد: کسانی که می آیند، بایستی واقعیت ها را برای مردم بیان کنند  و مردم حق انتخاب دارند.

رئیس شورای تأمین استان گیلان گفت: ما حافظ امنیت و آرامش مردم هستیم و تا آخرین روز پای کار و جدی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه اکثر بدهی‌ها مربوط به دولت گذشته است، یادآور شد: بخش زیادی از مطالبات پرداختی دولت تدبیر و امید مربوط به مطالبات برجای مانده و میراث دولت گذشته است.

نجفی به موضوع مسکن مهر و آغاز ساخت آن در دولت های نهم و دهم اشاره و اضافه کرد:   ۶۵ درصد مسکن مهر در دولت تدبیر و امید ساخته و هزینه آن پرداخت شد .

وی به موقعیت استراتژیک بنادر استان و طبیعت گردشگری منطقه گیلان اشاره کرد و با بیان اینکه گردشگر به دنبال فضای آرام، امن و زیبا می‌گردد، تأکید کرد: لازمه جذب گردشگری تحقق این امر است.

نماینده عالی دولت مشارکت حداکثری در انتخابات را که مورد تأکید رهبری انقلاب است، موضوع مهمی عنوان و خاطر نشان کرد: نگاه دنیا به کشور اسلامی ما است و همه بایستی برای تقویت نظام و انقلاب حضور پرشوری در پای صندوق‌های رأی داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز